شناسهٔ خبر: 105797 - سرویس استان‌ها

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان مطرح کرد؛

بازدید مستمر کارشناسان اداره کل از شرکت های حمل و نقل کالا و مسافر

بازدید کارشناسان حمل و نقل استان سمنان.jpg معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان از نظارت مستمر کارشناسان‌ این معاونت بر‌رعایت دستورالعمل های بهداشتی در شرکت ها و موسسات مسافربری و باری استان به منظور جلوگیری از انتشار ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی غلامرضا طحان بیان کرد: با توجه به شیوع گسترده بیماری کرونا در سویه امیکرون دستورالعمل های بهداشتی اعم از رعایت فاصله، گندزدایی مستمر و الزام استفاده از ماسک به تمامی شرکت های مسافری و باری مورد تاکید قرار گرفته است.

معاون حمل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان با اشاره به الزام استفاده از سامانه امید برای شرکت‌های حمل و نقل تصریح نمود: شرکت‌های حمل و نقل مسافربری موظف هستند قبل از صدور بلیط از تزریق واکسن توسط متقاضیان سفر اطمینان حاصل نموده و سپس به آنها بلیط بفروشند، ضمن اینکه مسافران می توانند با مراجعه به سایت شرکت های مسافری بلیط خود را به صورت اینترنتی تهیه کنند اما در هر صورت به هنگام سفر تائید تزریق واکسن الزامی است.

طحان با عنوان این مطلب که نصب QR بهداشتی در  دفاتر صدور بلیط و بارنامه الزامی است، گفت: ضدعفونی پایانه بار، قراردادن ماسک و محلول‌های ضدعفونی در پایانه ها، نصب بنر در محوطه‌های پایانه بار و مسافر و ارسال پیام‌های بهداشتی از طریق اتوماسیون و فضای مجازی به رانندگان از اقدامات این اداره کل برای مقابله با ویروس کرونا می باشد.

وی خاطر نشان کرد: بازدید کارشناسان این اداره کل علاوه بر شرکت های مسافری و باری از مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی نیز صورت می گیرد تا مشکلات احتمالی به حداقل کاهش یابد و شاهد ریشه کنی هر چه سریعتر ویروس کرونا در سایه همراهی فعالان این حوزه باشیم.

انتهای پیام/