شناسهٔ خبر: 105849 - سرویس استان‌ها

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بشرویه خبر داد:

اتمام بخشی از عملیات بهسازی محور روستایی نیگنان – چاهنو

روکش آسفالت بشرویه.jpg رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بشرویه از اتمام عملیات بهسازی راه روستایی نیگنان - چاهنو در حوزه استحفاظی این شهرستان خبر داد.

به گزارش  پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خراسان جنوبی محمد خیری رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بشرویه گفت: در راستای افزایش ارتقاء ایمنی و نگهداری محورهای مواصلاتی این شهرستان و به منظور رفاه حال کاربران جاده ای، بهسازی محور روستایی نیگنان- چاهنو با اجرای عملیات شن ریزی به طول ۱۰ کیلومتر و تسطیح و موج تراشی کل مسیر به طول ۲۰ کیلومتر به پایان رسید.

خیری، تصریح کرد: این عملیات بصورت  امانی و در مدت یک ماه اجرایی شد که برای اجرای این عملیات از ماشین آلات اداره شامل: لودر – کامیون- گریدر- بلدوزر و نیروهای راهدرای استفاده شده است.

وی، ادامه داد : طول محور روستایی نیگنان - چاهنو ۲۵ کیلومتر است که ۴ کیلومتر از محور مذکور در سنوات گذشته آسفالت و ۴ کیلومتر دیگر زیرسازی آن انجام شده، همچنین ادامه مسیر در دستور کار این اداره است.                              

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بشرویه رسیدگی مناسب به راههای اصلی و فرعی و روستایی این شهرستان را نیاز مند اعتبارات استانی بیشتر عنوان نمود قابلیت بهبود محورهای حوزه استحفاظی این اداره را فراهم می نماید.

وی، درخصوص پروژه های آتی و در دستور کار اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بشرویه، عنوان کرد: پروژه تکمیل و بهره برداری از راهدارخانه ارسک – روکش آسفالت محورهای اصلی بشرویه- طبس و بشرویه – سه راهی، روکش راههای روستایی از جمله اقدامات در دستور کار  این اداره است که در سنوات آینده عملیاتی و اجرایی خواهد شد.

خیری، در پایان متذکر شد: این شهرستان دارای بیش از  ۵۴۶  کیلومتر جاده بین شهری و روستایی است که عملیات روکش محورها، همه ساله به تناسب اعتبارات و یا با تامین قیر یارانه ای در برنامه این اداره قرار می گیرد که با توجه به خرابی رویه های آسفالتی محورها و نیز اولویت بندی آنها نسبت به انجام روکش راه‌های حوزه استحفاظی اقدام می شود.

انتهای پیام/