شناسهٔ خبر: 106001 - سرویس وزارتی

برگزاری آئين تكريم و معارفه رئیس مرکز حراست وزارت راه و شهرسازی

رجبی حراست آئین تودیع و معارفه مدیریت حراست وزارت راه و شهرسازی با حضور وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان حراست کل کشور برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، آئین تودیع و معارفه مدیریت حراست وزارت راه و شهرسازی در تاریخ نهم اسفند ۱۴۰۰ با حضور وزیر راه و شهرسازی، رئیس سازمان حراست کل کشور، مدیران کل حراست دفاتر مرکزی و تابعه، معاونین پرسنلی سازمان‌ها و شرکت‌ها، در محل سالن جلسات وزارت متبوع برگزار شد.

در این مراسم رستم قاسمی با تبریک ایام عید بعثت پیامبر گرامی (ص) با خیر مقدم به حاضرین؛ مجموعه وزارت راه و شهرسازی را مجموعه‌ای بسیار عظیم با غلبه اقتصادی و با موضوعات متنوع دانست که هرکدام می‌تواند برای کشور و مردم دستاوردهای قابل ملاحظه داشته باشند.

وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر پیشگیری از بروز تخلفات و ارتقاء سلامت اداری، مسئولیت صیانت از بیت المال را از اهم وظایف این مرکز عنوان کرد و آن را مجموعه ای کارآمد در وزارت راه و شهرسازی دانست.

در ادامه رستم قاسمی از زحمات فاطمی پور تشکر و برای رجبی که مسئولیت مرکز حراست وزارتخانه را بعهده گرفته آرزوی موفقیت کرد.

سپس حجتی، رئیس سازمان حراست کل کشور در رابطه با تکریم فاطمی پور در مدت بیش از ۳۰ سال خدمت در مجموعه های مختلف، از خدمات ارزنده و شایسته وی تقدیر و بر ضرورت حفظ و ارتقاء سلامت اداری، صیانت از مدیران و پرسنل مجموعه وزارتخانه تاکید کرد.

رئیس سازمان حراست کل کشور حضور قاسمی با نگاه جهادی و رویکرد انقلابی در وزارت متبوع را فرصتی مغتنم دانسته و اظهار کرد: در صورتیکه این وزارتخانه به وظایف خود بدرستی عمل نماید، می‌تواند پیشران و موتور محرکه اقتصادی کشور محسوب گردد، در این راستا از جمله مهمترین ماموریت‌های مجموعه حراست‌ها تحقق شعار سال و فرمایشات مقام معظم رهبری بويژه اجرایی نمودن بیانیه گام دوم انقلاب است.

در پایان این مراسم حجتی انتصاب رجبی را بعنوان رئیس مرکز حراست وزارت راه و شهرسازی را تبریک و برای وی در طول دوران مسئولیت آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/