شناسهٔ خبر: 106259 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خبر داد:

ثبت بیش از ۲۳ میلیون تردد در استان سیستان و بلوچستان

ثبت بیش از 23 میلیون تردد در استان سیستان و بلوچستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: ۲۳ میلیون و ۱۲۷ هزار و ۲۸۰ تردد وسائط نقلیه در ۱۱ ماهه سال جاری در محورهای مواصلاتی شمال این استان ثبت شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۲۲ درصدی را نشان می دهد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی از سیستان و بلوچستان ایوب کرد، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان افزود: بر اساس آمار دریافتی از ۳۸ دستگاه تردد شمار پرترددترین محورهای حوزه شمال استان به ترتیب محورهای مرز میلک - زهک و بالعکس، سه راهی دشتک - زاهدان و بالعکس و محور زهک - زابل می باشد.

وی گفت: تردد ورودی به حوزه تحت پوشش این اداره کل در این مدت یک میلیون و ۱۵۷ هزار و ۴۶۴ و تردد خروجی یک میلیون و ۸۲ هزار و ۱۲۸ بوده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: به منظور پایش تصویری و مدیریت ترافیک و شناسایی رخدادهای جاده ای و افزایش سرعت تصمیم گیری و مدیریت رخداد و آگاهی از شرایط جوی در محورهای مواصلاتی استان تعداد ۱۳ دستگاه دوربین نظارتی، ۲۲ سامانه ثبت تخلف عبور و مرور و یک سامانه توزین در حال حرکت در محورهای مواصلاتی حوزه شمال استان فعال است.

کرد با تاکید بر پرهیز از سفرهای غیر ضروری خاطر نشان کرد: سامانه ۱۴۱ به عنوان ابزارهای ارتباطی جهت اطلاع یابی از آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی، شرایط آب و هوایی، انسداد و رخدادهای جاده‌ای، بصورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به شهروندان می باشد.

انتهای پیام/