شناسهٔ خبر: 106458 - سرویس استان‌ها

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خبر داد: 

برگزاری آزمون‌های عملی حمل و نقل باری و مسافری جاده‌ای

کنترل و نظارت بر ناوگان آذربایجان غربی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از برگزاری آزمونهای عملی حمل و نقل باری و مسافری جاده ای با همکاری اداره کل فنی و حرفه ای استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از آذربایجان غربی، فروغ فاریابی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: در جهت شناخت میزان آمادگی و ارتقای سطح معلومات و سنجش آموزش های ارائه شده آزمونهای فراگیران در حوزه حمل و نقل باری و مسافری جاده ای با ۱۱۶ نفر شرکت کننده در حوزه باری و ۸۶ نفر شرکت کننده در حوزه مسافری با همکاری اداره کل فنی و حرفه ای استان برگزار شد.

وی افزود: درصورت قبولی افراد منتخب شده برای آزمون عملی معرفی خواهند شد که در حوزه حمل و نقل باری ۸۲ نفر و در حوزه حمل و نقل مسافری ۴۵ نفر در این مرحله آزمون خواهند داد.

فاریابی هدف از این آزمون های کتبی و عملی را آموزش حرفه ای ارتقاء سطح کیفیت فراگیران و رانندگان در جاده ها ، رانندگی ایمن و دور از حادثه و رساندن سلامت بار و مسافرین دانست که برای صدور مجوز کارت هوشمند با همکاری ادارات کل فنی و حرفه ای و راهداری و حمل و نقل جاده ای استان انجام می شود.

وی اظهار داشت: متولی آزمون ها اداره کل فنی و حرفه ای استان بوده و صدور مجوز کارت هوشمند از طریق اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان  (انجمن صنفی بار و مسافر) صورت می گیرد.

انتهای پیام/