شناسهٔ خبر: 106816 - سرویس جاده‌ای

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور خبر داد:

ترافیک بسیار سنگین در مسیر جنوب به شمال جاده چالوس/مسافران تجهیزات ایمنی همراه داشته باشند

ترافیک سنگین خودروها در محور مهران به ایلام کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور وضعیت تردد را در محورهای شمالی و سایر محورها اعلام کرد.

حمیدرضا فرامرزی کارشناس مرکز مدیریت‌ راه‌های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، تازه‌ترین وضعیت راه‌های کشور را اعلام کرد.

فرامرزی از ترافیک بسیار سنگین در محور کرج-چالوس حد فاصل دو راهی شهرستانک تا گرماب و درادامه حد فاصل نسا تا پیچ سرهنگ و حد فاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه و محدوده هزار چم خبر داد.

وی افزود: همچنین در محور هراز محدود مشا و حد فاصل پلور تا آب اسک و محدوده بایجان ترافیک سنگین است.

فرامرزی گفت: در آزادراه کرج به سمت قزوین هم ترافیک سنگینی از خروجی مهرویلا تا خروجی بهشت سنگین برقرار است.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور ترافیک در آزادراه قزوین-رشت محدوده شهر رودبار و همچنین عوارضی قزوین-رشت را نیز سنگین اعلام کرد.

وی ادامه داد: در آزادراه تهران-قم هم از پل شهید کاظمی تا پل عرب ترافیک سنگین است و در سایر مسیرها تردد عادی و روان جریان دارد.

فرامرزی گفت: باتوجه به اینکه افزایش حجم تردد به ویژه در محورهای شمالی پیش‌بینی می‌شود، توصیه می‌کنیم مسافران نوروزی باهماهنگی و دریافت اطلاعات از سامانه ۱۴۱ سفرهای خود را آغاز کنند.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور محورهای مسدود شریانی را دهگلان - حسین آباد و ریگان – ایرانشهر بوده و محورهای دارای انسداد فصلی نیز گنجنامه – تویسرکان، سروآباد – پاوه، سی سخت – پادنا، پونل – خلخال، وازک – بلده، هشتگرد – طالقان و لاسم – ارجمند اعلام کرد و گفت: محور مسدود غیرشریانی نیز میل نادر – سفیدآبه است.

فرامرزی از بارش پراکنده باران در برخی محورهای استان اردبیل خبر داد و توصیه کرد مسافران با توجه به بارش‌های پیش‌بینی شده حتما تجهیزات ایمنی و زنجیر چرخ را همراه داشته باشند.