شناسهٔ خبر: 106867 - سرویس مسکن و شهرسازی

در پیام نوروزی مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران تاکید شد؛

فعال‌سازی ستادهای بازآفرینی استانی و شهرستانی

محمد آئینی مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در پیامی فرارسیدن نوروز ۱۴۰۱ را به تمامی هموطنان تبریک گفت. پیگیری وظیفه شرکت در نوسازی و مقاوم‌سازی مسکن از طریق تدوین بسته‌های تشویقی شهرسازانه و ارائه تسهیلات و تلاش برای همراستاسازی جهاد نوسازی با نهضت ملی مسکن و فعال‌سازی ستادهای بازآفرینی استانی و شهرستانی از جمله مهمترین رویکردهای شرکت در سال جدید خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد آئینی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در پیامی فرارسیدن نوروز ۱۴۰۱ را تبریک گفت.

متن پیام مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران بدین شرح است: در آستانه‌ گذر از قرن چهاردم هجری شمسی و تجربه متعالی سده‌ای جدید در گام دوم انقلاب اسلامی‌؛ تلاقی و  تقارن نوروز سعید باستانی با ماه شعبان و میلاد مطهر و فرخنده آخرین فاتح نور حضرت مهدی (عجل‌الله تعالی فرجه الشریف) را حاکی از این حجت مسجل می‌دانم که قادر متعال خوان برکتی نامتناهی برای ملت ولایی ایران پهن نموده تا سالی سراسر عزت،کرامت، بهروزی و پیشرفت در پیش داشته باشند.

شرکت بازآفرینی شهری ایران نیز به عنوان دبیرخانه ستاد ملی بازآفرینی شهری پایدار که ریاست آن بر عهده رییس‌جمهور است در راستای سیاست‌های مفاد سند تحول دولت مردمی و اجرای مفاد سند تحول در سال ۱۴۰۱ با رویکردی جهادی و عدالت محور به دنبال فراهم آوردن بسترهای محرومیت‌زدایی مبتنی بر توسعه و تحول محلات کمتر برخوردار از طریق «مردمی‌سازی» فعالیت‌ها برای تحقق جهاد نوسازی مسکن است که به معنای مشارکت همه شهروندان از جمله تسهیلگران، توسعه‌گران، سازندگان خرد و کلان، مالکان و ساکنان این محلات در نوسازی محله‌ای، بهسازی و ساماندهی محلات هدف بازآفرینی شهری و تحقق جهاد بزرگ برای ساخت ایران اسلامی است.

استفاده از توانمندی‌های جوانان ساکن در این محلات، تعیین معین محلات و محلات معین همچنین بهره‌مندی از ظرفیت دستگاه‌های حمایتی به منظور تامین معیشت، بهداشت و توانمندسازی اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی ساکنان این مناطق از دیگر اقداماتی است که در دستور کار قرار دارد.

پیگیری وظیفه شرکت در نوسازی و مقاوم‌سازی مسکن از طریق تدوین بسته‌های تشویقی شهرسازانه و ارائه تسهیلات و تلاش برای همراستاسازی جهاد نوسازی با نهضت ملی مسکن و فعال‌سازی ستادهای بازآفرینی استانی و شهرستانی از جمله مهمترین رویکردهای شرکت در سال جدید خواهد بود.

بنده و همکارانم در شرکت بازآفرینی شهری ایران به عنوان خدمتگزاران ساکنان مناطق کمتر برخوردار این بهترین بندگان خدا امیدواریم با یاری پروردگار متعال، دعاهای مردم ایران و همراهی مردم و توسعه‌گران، همکاری نهادهای حمایتی و تمامی دستگاه‌های عضو ستاد ملی بازآفرینی شهری پایدار در انجام وظایف خویش موفق باشیم.

در پایان به نوبه خود با نگاهی امیدوار این نوروز فرخنده و اعیاد پر برکت و فضیلت را به محضر حضرت ولی عصر (روحی‌له الفدا)، رهبر فرزانه انقلاب و ملت انقلابی و سربلند ایران، تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

باشد که  ایران آباد در زیر سایه حضرت قائم (عجل الله تعالی فرجه الشریف) تعبیر و تقدیرمان در سال پیش رو باشد.