شناسهٔ خبر: 106925 - سرویس هوایی

شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی خبر داد:

اداره اطلاعات هوانوردی موفق به کسب گواهینامه ISO۹۰۰۱:۲۰۱۵ شد

مديرکل کنترل ترافيک هوايي مدیرکل کنترل ترافیک هوایی گفت: اداره اطلاعات هوانوردی (AIM) اداره کل کنترل ترافیک هوایی با کسب بالاترین امتیاز موفق به دریافت گواهینامه ISO۹۰۰۱:۲۰۱۵ شد.

به  گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، امیرحسین صادقچه مدیرکل کنترل ترافیک هوایی بیان کرد: اداره اطلاعات هوانوردی(AIM) با بررسی کلیه فرآیندهای مدیریتی، عملیاتی و پشتیبانی اداره اطلاعات هوانوردی در قالب سیستم مدیریت کیفیت ISO۹۰۰۱:۲۰۱۵ بر اساس ویرایشهای جدید استانداردهای مربوطه با حضور سرممیز شرکت  ARIAN TUV PASARGAD   (Member of INTERCERT GmbH) آلمان، مورد ممیزی خارجی قرار گرفت و موفق به  کسب بالاترین امتیاز در این ممیزی و دریافت مجدد گواهینامه ISO ۹۰۰۱ ویرایش سال ۲۰۱۵ شد.

وی ادامه داد: در جلسه اختتامیه این برنامه سرممیز شرکت ARIAN TUV PASARGAD از اقدامات صورت گرفته در این مجموعه ابراز رضایت کامل کرد و اداره اطلاعات هوانوردی(AIM) ایران را از بهترین بخش های دولتی ممیزی شده در طول بیش از دو دهه تجربه ممیزی خود برشمردند و بر ادامه اجرای اقدامات و اطمینان از اثربخشی آنها تاکید کردند.

در این راستا مدیرکل کنترل ترافیک هوایی این نتیجه موفقیت آمیز را مرهون زحمات و همکاری های کلیه مسئولین و پرسنل اداره اطلاعات هوانوردی(AIM) دانست و از همه همکاران تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش شرکت فرودگاه ها ؛ اداره اطلاعات هوانوردی(AIM)- اداره کل کنترل ترافیک هوایی به نمایندگی از طرف سازمان هواپیمایی کشوری، یگانه متولی انتشار اطلاعات هوانوردی جهت برقراری ناوبری هوایی ایمن، کارا و منظم شناخته شده و در راستای مأموریت محوله با تحقق اهداف کیفیتی منطبق با سیستم مدیریت کیفیتISO۹۰۰۱:۲۰۱۵ و الزامات حاکمیتی ملی و بین المللی و استانداردهای سازمان هواپیمایی جهانی  ICAO جهت تحقق خط مشی سازمانی است.