شناسهٔ خبر: 106927 - سرویس هوایی

بازرس ویژه وزیر راه وشهرسازی خبر داد: 

رصد و ارزیابی خدمات برای تکریم مسافرین نوروزی

مکارم بازرس ویژه وزیر راه وشهرسازی بمنظور ارزیابی ارائه خدمات فرودگاهی در مهرآباد در آخرین شب سال ۱۴۰۰ از فرودگاه مهرآباد بازدید و مواردی از تخلفات در خدمت رسانی به مسافران را به نمایندگان ایرلاین ها تذکر داد.

قاسم مکارم بازرس ویژه وزیر راه وشهرسازی درگفت‌وگو با  خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی؛  ازرصد وارزیابی خدمات برای تکریم مسافرین نوروزی در فرودگاه مهرآباد خبر داد و گفت: در آخرین شب سال  ۱۴۰۰  بمنظور ارزیابی ارائه خدمات فرودگاهی در مهرآباد از روند خدمات دهی به مسافران بازدیدی ۳ الی ۴ ساعته از کل فرودگاه مهرآباد صورت گرفت.

مکارم در ادامه گفت: در این بازدید که از ترمینال‌های یک،دو،چهار و شش انجام شد با مردم در مورد وضعیت فروش بلیط، رعایت پروتکل های بهداشتی و وضعیت تاخیر در پروازها گفت‌وگو شد. 

به گفته وی مواردی از تخلفات و یا کم کاری خدمت در بعضی از ایرلاین ها مشاهده شد که تذکرات لازم به نمایندگان ایرلاین ها داده شد.

بازرس ویژه وزیر راه و سهرسازی در این بازید شبانه ضمن سرکشی و دلجویی از کادر اجرایی فرودگاه مهرآباد تاکید کرد: مدیریت ترمینال‌ها موظف هستند تا تمام شکایات را برای بررسی ثبت کنند.

این مقام مسئول در پایان تاکید کرد که این بازرسی‌ها از تمامی فرودگاه‌ها؛ ترمینال‌ها و کلیه پایانه‌های دریایی و ریلی در سطح کشور ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/