شناسهٔ خبر: 106934 - سرویس استان‌ها

 رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان مشگین شهر اعلام کرد:

بارش برف مشگین شهر را سفیدپوش کرد/بازگشایی راه ارتباطی ۱۰۰روستا

برفروبی  رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان مشگین شهر از بازگشایی محورهای ارتباطی۱۰۰روستای مشگین شهر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اردبیل،رضا فرج پور در بازدید از عملیات برف روبی بزرگراه مشکین شهر اردبیل افزود:با تلاش راهداران محورهای ارتباطی باز است و تردد در این محورها با زنجیرچرخ امکان پذیر است.

عضو شورای اداری شهرستان مشکین شهر گفت:بارش برف نسبتا سنگین که از دیشب در شهرستان مشگین شهر آغاز شده، همچنان ادامه دارد و ارتفاع برف در داخل شهر ۱۵ ودر ارتفاعات از ۵۰سانتی متر فراتر رفته است.

وی تصریح کرد:هر چند بارش برف در این فصل از سال موجب خوشحالی کشاورزان دیم کار ، دامداران و باغداران منطقه شده وآنان را به داشتن سالی پربار امیدوار کرده است، با این حال تردد در محورهای شهرستان با چرخ زنجیر امکان پذیر است و رانندگان حتما باید تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای مشگین شهر گفت: اکیپ های راهداری از دیشب اقدام به برف روبی جاده های بین شهری و روستایی شهرستان کرده اند.

رضا فرج پور با بیان اینکه در حال حاضر جاده های اصلی شهرستان باز است و تردد با رعایت موارد ایمنی ادامه دارد افزود: جاده ارتباطی بیش از یکصد روستا نیز مسدود شده بود که تا عصر امروز با تلاش راهداران بازگشایی شد.