شناسهٔ خبر: 106938 - سرویس استان‌ها

تردد بیش از سه میلیون خودرو در محورهای استان در آستانه نوروز

تردد.jpg معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: سه میلیون و ۱۱۲ هزار و ۹۶۴ خودرو طی چهار روز اخیر در محورهای استان تردد داشته‌اند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خوزستان،  محمدطلا شجاعی اظهار کرد: طی چها روز گذشته و همزمان با آغاز پویش همراهان سفر ایمن در کشور، این تعداد تردد خودرو در محورهای استان ثبت شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۳ درصد افزایش را نشان می دهد.

وی افزود: از این تعداد سهم تردد وسایل نقلیه سنگین ۵۵۸ هزار و ۴۴۳ خودرو میباشد که نسبت به مدت مشابه قبل ۳۰ درصد افزایش داشت.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت:  ۲۷ اسفند بیشترین تردد خروج از استان رقم خورد.

وی بیان کرد: از ۲۵ لغایت ۲۸ اسفند تعداد ۱۳۶ هزار و ۸۲۳ خودرو از خوزستان خارج شدند که بیشترین تردد خروجی در محورهای بهبهان- کهگیلویه و بویراحمد، آزادراه پل زال-لرستان، بهبهان-دیلم به سمت بوشهر، و دهدز-لردگان به سمت استان چهارمحال و بختیاری بود.

شجاعی مجموع ورود خودرو به استان را ۱۴۶ هزار و ۲۹۴ خودرو عنوان کرد و گفت : محورهای کهگیلویه و بویراحمد-خوزستان، ایلام-خوزستان، لرستان و چهارمحال و بختیاری به خوزستان بیشترین محورهای ورود خودرو در بازه زمانی یاد شده هستند.

وی پر ترددترین محورهای استان، مسیر رفت و برگشت شوش-اهواز، ماهشهر – بندر امام خمینی(ره)، سه راهی آغاجاری به بهبهان عنوان کرد.

انتهای پیام/