شناسهٔ خبر: 106949 - سرویس استان‌ها

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خبر داد:

نرخ کرایه در ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری سیستان و بلوچستان افزایش نخواهد داشت

نرخ کرایه در ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری سیستان و بلوچستان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان ضمن تبریک عید سعید باستانی به ملت بزرگ ایران گفت: به هیچ عنوان شرکت های حمل و نقل مسافری اجازه افزایش قیمت بلیت در سفرهای نوروزی را ندارند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از سیستان و بلوچستان ایوب کرد، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان در بازدید از ترمینال انقلاب زاهدان افزود: همکاران ما در مجموعه این اداره کل نیز بر فروش بلیت ناوگان مسافری جاده‌ای در پایانه‌ها نظارت دارند.

وی از افزایش حدود ۵۰ درصدی ورود مسافر به سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: همانگونه که پیش بینی می شد در نوروز امسال شاهد افزایش سفر به استان هستیم بطوری که از ۲۵ اسفند تاکنون ورودی مسافر به استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۹ درصد رشد داشته است و این روند همچنان ادامه دارد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: بر اساس آخرین پروتکل‌های بهداشتی اعلام شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا مسافرانی که می‌خواهند در ایام نوروز از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند باید دو دوز واکسن را زده باشند و علائم بیماری هم نداشته باشند.

کرد از اتصال سیستم بلیت‌فروشی شرکت‌های مسافربری استان به سامانه امید خبر داد و گفت: با توجه به شیوع ویروس اُمیکرون تمامی شرکت‌های حمل و نقل مسافری استان به سامانه امید متصل شدند و در حال حاضر صدور بلیت‌های اتوبوس بر اساس اطلاعات دریافتی از این سامانه است.

وی ادامه داد: مسافران در هنگام استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی، چنانچه هرگونه تخلف به ویژه در حوزه پروتکل‌های بهداشتی را مشاهده کردند می‌توانند با شماره ۱۴۱ ارتباط برقرار کرده و شکایت‌های خود را اعلام کنند که در صورت احراز تخلف بعد از بررسی شکایات با متخلفان برخورد جدی خواهد شد.

انتهای پیام/