شناسهٔ خبر: 107152 - سرویس بنادر و دریانوردی

بازدید ۷ هزار مسافر نوروزی از بندر امام خمینی (ره) در پنج روز نخست سال

بازدید مسافران نوروزی از بندر امام در پنج روز نخست سال جدید بیش از ۷ هزار نفر از مجتمع بندری امام خمینی (ره) دیدن کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی عادل دریس؛ مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: مجتمع بندری امام خمینی (ره) در کنار ارائه خدمات بندری و دریایی به کشتی‌های ورودی به این مجتمع بندری و انجام عملیات تخلیه و بارگیری به صورت شبانه روز، با تمهید امکانات لازم و ارائه خدمات به مهمانان نوروزی در مبادی ورودی خود، زمینه را برای آشنایی هموطنان با جاذبه‌های بندری و دریایی این مجتمع بندری و فرآیند خدمات تخلیه و بارگیری فراهم کرده است.

وی افزود: به دنبال ورود نزدیک به ۲۷ هزار دستگاه خودرو در قالب کاروان خودرویی در ۵ روز نخست سال جاری به منظور بازدید از اسکله‌های مجتمع بندری، ۷ هزار نفر از هموطنان از اسکله‌های این بندر تجاری بازدید کردند.

وی با اشاره به لزوم برقراری ایمنی در سفرهای نوروزی، گفت: دو تیم امداد و نجات دریایی در سواحل بندر امام خمینی (ره) و ماهشهر در ایام تعطیلات نوروزی مستقر شده و با در اختیار دادن جلیقه نجات، نظارت و کنترل سفرهای دریایی از بروز حوادث ناگوار پیشگیری می‌کنند.

مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره) یادآور شد: با تلاش مستمر نیروهای امور دریایی این اداره کل و همکاری ارگان ذیربط، بیش از ۱۶ هزار مسافر در شناورهای ایمن موفق به انجام یک ۱۶۵۷ سفر ایمن دریایی در سواحل بندر امام خمینی (ره) و ماهشهر شده‌اند.

انتهای پیام/