شناسهٔ خبر: 107276 - سرویس استان‌ها

در راستای دستور استاندار صورت پذیرفت :

اجرای طرح ضربتي پاكسازي و زيبا سازي حريم راه هاي مازندران

مازندران-پاکسازی حریم معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران عنوان کرد : در راستای دستور استاندار مازندران ، طرح پاكسازي حريم راه هاي این استان با هدف زيبا سازي و ايمن سازي محورها به طور جد در دستور کار راهداران قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی از مازندران ،اسماعیل فولادی اظهار داشت: زيباسازي و پاكسازي حريم راه ها نياز به يك فرهنگ سازي وسيع در سطح جامعه داشته و همه آحاد مردم بايد نسبت به اين مهم خود را مسئول بدانند.

وی ادامه داد : اين اداره كل به منظور جلوگيري از سوانح رانندگي و افزايش ضريب ايمني محورهاي استان و همچنين ايام نوروز و حضور مسافرين و گردشگران از سرتاسر كشور به اين استان اقدام به سامان دهي و پاكسازي حريم محورهاي ارتباطي استان کرده است.

فولادی يادآور شد : طرح مذكور در قالب عمليات ويژه راهداري نوروزي در سطح تمامی محورهاي اصلي و شرياني استان به اجرا در آمد.

وی توسعه همه جانبه استان را در گرو توسعه بخش حمل و نقل آن دانست و خاطر نشان ساخت: توسعه حوزه حمل و نقل در مازندران مي تواند در جذب گردشگر و توريست و همچنين اشتغال زايي جوانان غيور سهم بسزايي ايفا نموده ، از اين رو بايد تمامي دستگاه ها در اين بخش نسبت به پيشرفت استان تعلق خاطر داشته باشند.

.معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در ادامه فرهنگ سازي عمومي براي پاكسازي و زيباسازي حريم راه ها را براي ايجاد بستر مناسب در محورهاي استان بسيار مثمرثمر دانست و ياد آور شد : مازندران با توجه به شرايط جغرافيايي خود همه ساله پذيراي هزاران گردشگر و مسافر بوده، از اين رو نبايد در چنين استاني شاهد بي نظمي و اختلال در سطح محورها و حاشيه راه هاي آن باشيم.
گفتنی است مازندران دارای ۱۰۴۰۰ کیلومتر راه ارتباطی است.