شناسهٔ خبر: 107283 - سرویس استان‌ها

تردد بیش از ۱۴ میلیون وسیله نقلیه در راه‌های‌ استان قزوین ثبت شد

تردد خودرو مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت:همزمان با آغاز سفرهای نوروزی  از ۲۵اسفند سال ۱۴۰۰ تاپایان روز هشتم فروردین ۱۴۰۱، ۱۴میلیون و ۴۸۰هزار و ۶۴۱دستگاه خودرو در راه‌های ارتباطی این استن تردد کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از راهداری قزوین، جواد حق‌لطفی افزود: میزان ثبت تردد نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۴درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به تعداد مسافران جابجا شده از طریق پایانه های مسافربری استان نیز گفت:از ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۰تاکنون ۵۴هزار و ۷۸۸ مسافر از طریق اتوبوس، مینی بوس و سواری های کرایه به اقصی نقاط کشور جا به جا شده‌اند که در این زمینه نیز شاهد کاهش ۱۴درصدی آمار مسافران نست به مدت مشابه سال گذشته هستیم.

حق‌لطفی ادامه داد:با توجه به تصاویر دوربین‌های نظارتی مرکز مدیریت راه‌ها هم اکنون هیچ گونه مشکل خاصی در مسیرهای ارتباطی استان مشاهده نمی شود و تردد در تمام محورها عادی و روان است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از رانندگان خواست ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی با سرعت مطمئنه حرکت کرده و ضمن حفظ فاصله طولی از خودروی مقابل به ویژه در زمان بارندگی با عوامل راهداری و پلیس راه مستقر در جاده ها نیز همکاری داشته باشند.

انتهای پیام/