شناسهٔ خبر: 107303 - سرویس شرکت‌ها

سرپرست شرکت عمران شهر جدید پردیس:

تشکیل کارگروه ویژه به منظور تکمیل مسکن مهر پردیس

بازدید از پردیس سرپرست شرکت عمران شهر جدید پردیس با اشاره به تاکید ویژه رییس جمهوری برای تکمیل مسکن مهر، گفت: کارگروه ویژه‌ای برای تکمیل مسکن مهر پردیس و اطلاع رسانی درباره رفع نواقص و مشکلات آن از امروز در شرکت عمران شهر جدید پردیس تشکیل شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، پیمان پیرفرشی، سرپرست شرکت عمران شهر جدید پردیس، امروز سه‌شنبه، نهم فروردین ماه، با اشاره به بازدید رییس جمهور و وزیر راه و شهرسازی از مسکن مهر پردیس، گفت: موضوع تکمیل مسکن مهر پردیس از جمله موضوعات مهمی بود که در روز جاری مورد بررسی قرار گرفت.

وی توضیح داد: اولویت نخست دولت، تکمیل واحدهای مسکن مهر و رفع نواقص و مشکلات است که در جلسات کاری و بازدید حضوری از سایت‌های مسکن شهر جدید پردیس، با توجه به درخواست مکرر متقاضیان و ساکنان مسکن مهر در دستور کار قرار گرفت.

به گفته پیرفرشی، دولت در گام نخست تکمیل مسکن مهر را مورد تایید ویژه قرار داده است و رییس جمهوری نیز در دستوری ویژه خواستار آن است که با کار جهادی تکمیل مسکن مهر دستور کار اول شرکت عمران قرار گیرد.

سرپرست شرکت عمران شهر جدید پردیس با بیان اینکه رفع نواقص در جزییات ساختمانی و هم تکمیل تاسیسات روبنایی و زیربنایی که اکنون در برخی سایت‌ها وجود دارد، در دستورکار شرکت عمران پردیس قرار دارد، گفت:‌ از همین امروز کارگروه ویژه در شرکت عمران تشکیل و موارد مطرح شده بررسی و احصا و گزارش آن به دستور رییس جمهوری به مردم اعلام خواهد شد.

پیرفرشی با اشاره به اینکه طرح جهش تولید مسکن نیز امروز به دستور رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی مورد بررسی دقیق قرار گرفت، اظهار کرد: در جمع بندی نهایی بر اینکه هرگونه تامین مسکن با نگاه به مشکلات گذشته و در نظر گرفتن زیرساخت و ظرفیت پذیری زیست پذیری شهر پردیس باشد، تاکید شد.

به گفته وی، در سطح رییس جمهوری در هشت سال گذشته بازدیدی از سایت مسکن مهر پردیس نداشتیم و بازدید امروز نشان می‌دهد که دولت اهتمام ویژه‌ای به تکمیل مسکن مهر دارد.

به گزارش شرکت عمران شهر جدید پردیس، سرپرست شرکت عمران شهر جدید پردیس همچنین درباره تامین منابع تکمیل مسکن مهر پردیس، گفت: با استفاده از ظرفیت‌های قانونی از محل منابع داخلی، از باقی مانده منابع مربوط به تسهیلات مسکن مهر و آورده مردم و تخصیص‌های دولت که به صورت ویژه در سال ۱۴۰۱ برای تکمیل پروژه های زیربنایی و روبنایی خواهد بود، پروژه ها تکمیل خواهند شد.

انتهای پیام/