شناسهٔ خبر: 107307 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه؛

تلفات جاده‌ای در استان کرمانشاه ۴۲ درصد کاهش یافت

کرمی - مدیرکل کرمانشاه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: از ۲۵ اسفند تا هفتم فروردین امسال تلفات جاده‌ای نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۲ درصد کاهش یافته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از کرمانشاه، فریبرز کرمی با بیان اینکه از ۲۵ اسفندماه تاکنون ۱۴۰ هزار تردد به وسیله حمل و نقل عمومی شامل ورود و خروج در استان انجام شده است اظهار داشت: تردد با وسایل حمل و نقل عمومی چهار درصد افزایش را نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه در مجموع تردد نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۳ درصد افزایش یافته است گفت: هفت درصد این میزان درون استانی است و تردد با حمل و نقل عمومی سه درصد افزایش یافته است.

کرمی با اشاره به اینکه تصادفات جاده‌ای در محور اسلام‌آباد غرب نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰۰درصد کاهش یافته است عنوان کرد: از ۲۵ اسفند تا هفتم فروردین امسال چهار فقره تصادف منجر به فوت گزارش شده و این آمار در مدت مشابه سال گذشته هفت مورد بوده است و ۴۲ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه تعداد فوتی‌ها در امسال حدود ۲۸ درصد کاهش یافته است گفت: در این مدت تمامی کارکنان، تیم‌ها، دستگاه‌ها، سرعت‌سنج‌ها و ترددشمارها به صورت شبانه روزی فعال هستند و تمامی دستگاه‌ها نیز همکاری لازم را دارند.

کرمی با اشاره به اینکه بیش از ۹۵ درصد معابر روشن است عنوان کرد: امید داریم در پایان طرح شاهد کاهش چشمگیری از تلفات جاده‌ای باشیم.

انتهای پیام/