شناسهٔ خبر: 107333 - سرویس جاده‌ای

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور خبر داد؛

احتمال مسدود شدن محورهای چالوس و هراز در مسیر جنوب به شمال طی روز جاری

جاده های خراسان شمالی کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: در صورت بروز ترافیک به صلاحدید پلیس راه، مسیر جنوب به شمالِ محورهای چالوس و هراز از ساعت ۱۱ صبح امروز تا ۱۲ امشب، بسته می‌شود تا تخلیه بار ترافیکی در مسیر شمال به جنوب این محورها انجام شود.

حمیدرضا فرامرزی کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور صبح امروز چهارشنبه ۱۰ فروردین‌ماه در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، درباره وضعیت تردد در جاده‌های کشور در حال حاضر، گفت: در حال حاضر ترافیک در محور چالوس - کرج حدفاصل مرزن آباد تا میانک، سنگین و در ادامه مسیر در برخی مقاطع پرحجم ولی روان است.

وی افزود: در محور هراز مسیر شمال به جنوب محدوده الیمستان هم ترافیک سنگین است. در محور فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت)، تردد روان اما پرحجم است. از لحاظ جوی هم بارشی در محورهای شمالی وجود ندارد.

همچنین به گفته کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور، بنا به صلاحدید پلیس راه در صورت بروز ترافیک، مسیر جنوب به شمالِ محورهای چالوس و هراز از ساعت ۱۱ صبح امروز تا ۱۲ امشب، بسته خواهد شد تا تخلیه بار ترافیکی در مسیر شمال به جنوب این محورها انجام شود.