شناسهٔ خبر: 107413 - سرویس هوایی

در روزهای ابتدایی دور دوم سفرهای نوروزی اتفاق افتاد؛

جابه‌جایی بیش از ۶۶ هزار مسافر در فرودگاه امام خمینی (ره)

فرودگاه امام خميني فرودگاه امام خمینی(ره) در اطلاعیه‌ای اعلام کرد، با آغاز موج دوم سفرهای نوروزی بیش۶۶ هزار مسافر با ۳۹۳ فروند نشست و برخاست جابه جا شده اند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، فرودگاه امام خمینی (ره) براساس اطلاعیه ای آمار پروازهای نوروزی از هشتم فروردین لغایت یازدهم فروردین ماه ۱۴۰۱ را اعلام کرده است. 

براساس این اطلاعیه آمار پروازهای نوروزی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) ۳۹۳ فروند نشست و برخاست انجام شده و ۶۶ هزار و ۵۷۳ مسافر جابه جا شده است.

بر اساس گزارش شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)، تعداد پروازهای ورودی به کشور ۱۹۵ فروند پرواز بوده که در این مدت پذیرش مسافر ورودی به کشور ۳۵ هزار و ۴۱۷ مسافر بوده است.

در بخش پروازهای خروجی نیز در این بازه زمانی ۱۹۸ فروند پرواز انجام گرفته که اعزام مسافر طی زمان اعلام شده ۳۱ هزار و ۱۵۶ نفر بوده است.

طبق اطلاعات منتشر شده اعزام مسافر از فرودگاه های کشور در ۳روز اول دور دوم سفرهای نوروزی ۶۶ هزار ۵۷۳ نفر بوده است که با ۳۹۳ فروند پرواز انجام شده است.

به گفته سیدی، سرپرست شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران پس از دوسال سخت کرونایی خوشبختانه امسال با انجام واکسیانسیون و کاهش میزان مبتلایان به کرونا در میان مردم و انجام پروتکل های بهداشتی سفرهای هوایی رونق گرفته است.