شناسهٔ خبر: 107418 - سرویس هوایی

پیام سرپرست شرکت فرودگاه‌ها به مناسبت روز جمهوری اسلامی؛

۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران، آغاز حرکت در یک راه پرافتخار

حمیدرضا سیدی، سرپرست شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران سرپرست شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در پیامی به مناسبت ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران، از این روز به عنوان آغازی برای حرکت در یک راه پرافتخار؛ راهی که ابتدا و انتهایش نور و مهرورزی است، یاد کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حمیدرضا سیدی، سرپرست شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در پیامی به مناسبت ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران، از این روز به عنوان آغازی برای حرکت در یک راه پرافتخار؛ راهی که ابتدا و انتهایش نور و مهرورزی است، یاد کرد.در متن پیام آمده است:

 "وقتی انقلاب اسلامی در بیست و دوم بهمن ماه ۱۳۵۷ به پیروزی رسید، مردم ایران برای ثبت رسمی چنین دستاورد بزرگی صبر و قرار نداشتند و دو ماه بعد پای صندوق‌های رای‌گیری حاضر شدند و برگه‌های سبز "آری" به جمهوری اسلامی را آنقدر مشتاقانه به درون صندوق‌ها ریختند که جهانیان شگفت‌زده شدند. آن روز مردم فقط به تثبیت حکومت جمهوری اسلامی رای "آری" ندادند، بلکه با امام خمینی(ره) که زعامت امت اسلامی را بر عهده گرفته بود و با خون شهدایی که جان دادند تا حکومت اسلامی در این مرز و بوم استقرار یابد، عهدی همیشگی بستند. ۱۲ فروردین یک آغاز بود، آغازی برای حرکت در یک راه پرافتخار؛ راهی که ابتدا و انتهایش نور است و مهرورزی.

به گزارش شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران؛ سیدی در ادامه پیام عنوان کرده است: فرا رسیدن ۱۲ فروردین ماه، روز جمهوری اسلامی را به شما همکاران محترم در ستاد و فرودگاه‌های ایران تبریک می‌گویم و امیدوارم آنگونه به صنعت فرودگاهی خدمت کنیم که هرگز شرمنده امام راحل، شهدا و جانبازان و ایثارگران نشویم و با پیروی از مقام معظم رهبری، ان‌شاالله پرچم این نهضت را به دست صاحب امر و زمان حضرت حجت(عج) بسپاریم."