شناسهٔ خبر: 107707 - سرویس استان‌ها

معاون توسعه مدیریت و منابع راهداری خراسان جنوبی اعلام کرد:

انجام ۴۵ بازدید از مجتمع های خدماتی رفاهی در جاده های استان طی ایام نوروز

مسعود قاسمی معاونت توسعه مدیریت و منابع خراسان جنوبی.jpg معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از انجام ۴۵بازدید از مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی این استان در ایام نوروز خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در خراسان جنوبی، مسعود قاسمی، معاون توسعه و مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: توسط کمیته ویژه نظارت بر مجتمع ها طی ایام نورز انجام ۴۵ بازدید از مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی این استان انجام شد.

 وی افزود: در بازدید از این مجتمع‌ها شاخص‌های مختلفی چون وضعیت نمازخانه‌ها ، سرویس‌های بهداشتی ، سیستم گرمایشی و سرمایشی نمازخانه ، رستوران و آشپزخانه ، پارکینگ و ورودی و خروجی مجتمع‌ها مورد نظارت و بازرسی قرار می‌گیرد .

قاسمی ادامه داد : البته بازدید از مجتمع های خدماتی رفاهی تنها مختص ایام نوروز نیست و در طول ایام سال نیز به صورت مستمر و با جدیت ادامه دارد و با موارد تخلف برخورد خواهد شد .

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی یادآور شد: در کنار این بازدیدها مسافران ورانندگان نیز می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و عدم رعایت نکات بهداشتی از سوی مجتمع های خدماتی رفاهی موارد را از طریق سامانه های پیامکی به شماره ۳۰۰۰۱۴۱و ۳۰۰۰۷۰۷۰ مطرح کنند .

 گفتنی است ۳۳ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی درخراسان جنوبی در حال فعالیت هستند.