شناسهٔ خبر: 107781 - سرویس هوایی

مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها خبرداد؛

تاکنون هیچ پروازی بابت گردوخاک لغو نشده است

فرودگاه مهرآباد هواپیما نشست مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌های کشور گفت: هیچ پروازی در کشور به دلیل توده‌های گردوخاک لغو نشده است.

يداله آقائی صائم مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی در گفت و گو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، با اشاره به گردوخاک ایجاد شده در آسمان کشور گفت: امروز وضعیت گردوخاک درکشور نسبت به روز گذشته بهتر شده و در شهرهای مختلف پروازی به دلیل کاسته نشدن دید خلبان تا به این لحظه پروازی لغو نشده است.

آقائی با اشاره به گفت‌وگو با مدیر کل فرودگاه کرمانشاه در مورد وضعیت جوی و شرایط پروازی افزود: دید پروازی در فرودگاه کرمانشاه در بدترین شرایط  ۲/۵کیلومتر بوده و هم اکنون دید افقی بیش از ۴ کیلومتر اعلام شده و پروازها در حال انجام است.   

مدیرروابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها روز گذشته از مسافران درخواست کرده بود پیش از عزیمت به فرودگاه و جهت اطمینان از زمان و وضعیت پرواز خود با اطلاعات پرواز با شماره تلفن ۱۹۹ تماس بگیرند.

گفتنی است از روز گذشته با انتقال گرد و غبار از کشور عراق به ایران، اکثر شهرهای کشور با پدیده گرد و خاک رو به رو شدند و  طبق هشدار سازمان هواشناسی این وضعیت برای تمامی گروه‌های حساس و خطرناک گزارش شده است.