شناسهٔ خبر: 107785 - سرویس استان‌ها

سرپرست نمایندگی راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان جویبار خبرداد:

بهره برداری از آسفالت راه روستایی بیکاریش به سید زین العابدین شهرستان جویبار

مازندران- مهندس محمدی سرپرست نمایندگی راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان جویبار از بهره برداری آسفالت راه روستایی بیکاریش به سید زین العابدین محور کوهی خیل به بهنمیر شهرستان جویبار به طول۳ کیلومتر با اعتبار بالغ بر ۳۳ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی از مازندران  حمید محمدی گفت: روکش آسفالت راه روستایی بیکاریش به سید زین العابدین  محور کوهی خیل به بهنمیر  شهرستان جویبار  به طول ۳ کیلومتر با اعتبار  بالغ بر ۳۳ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

وی تصریح کرد: راه روستایی به عنوان قسمتی از توسعه روستایی، یکی از فعالیت‌ها اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای را تشکیل می‌دهد که شامل حفظ و نگهداری راه‌های روستایی اعم از ترمیم و لکه‌گیری آسفالت، خط‌کشی راه‌های آسفالته، نصب علائم، شانه سازی و پاک‌سازی حریم راه‌های روستایی و ... است.

محمدی در ادامه به اقدامات ایمن سازی این اداره در سطح محورهای تحت پوشش خود اشاره و تصریح نمود : اقدامات ایمن سازی از قیبل تامين روشنايي و رفع خاموشی ، پاکسازی و زیبا سازی حریم راه ها ، شانه سازی ،رنگ آمیزی پایه های تابلو و نرده های پل ، آشكار سازي نقاط پر تصادف ، نصب انواع علائم اخطاري قوس ، مسيرنما و خطر نما ، تعمیر و بازسازی و نصب گاردریل ، ساماندهي و افزايش اثر بخشي علايم در طول محورها تنها بخشی از اقدامات ایمن سازی این اداره  می‌باشد.

انتهای پیام/