شناسهٔ خبر: 107824 - سرویس استان‌ها

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان مطرح کرد؛

تعیین تکلیف بخش زیادی از اموال مازاد مستعمل و اسقاطی راه و شهرسازی استان اصفهان

فروش اموال اسقاطی - اصفهان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: فروش اموال فرسوده و اسقاطی موجود در انبارهای این  اداره‌کل علاوه بر کسب درآمد  موجب حذف هزینه‌های غیر ضرور و نگهداری این اموال شد.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ محسن امینی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار داشت:  در اجرای بند (د) تبصره ۱۲ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کشور و با اخذ مجوز لازم از اداره‌کل امور اقتصادی و دارائی استان اصفهان، در سال گذشته بخش زیادی از اموال فرسوده و اسقاطی موجود در انبارهای این اداره‌کل از طریق برگزاری مزایده عمومی به فروش رسید.  

 وی با بیان اینکه منابع حاصل از فروش این اموال به حساب خزانه واریز شد، اذعان داشت: با پیگیری‌های صورت گرفته در پایان سال ۱۴۰۰، وجوه مربوطه بصورت کامل به حساب اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان برگشت داده شد و در قالب اعتبارات هزینه‌ای به این اداره‌کل ابلاغ شده است.  

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان بیان داشت: اموال فرسوده و اسقاطی از سنوات گذشته در انبارهای این اداره‌کل انباشته و نگهداری می‌شد که انبارداری و حفاظت از آن هزینه‌ای را برای اداره‌کل راه و شهرسازی استان در پی داشت.  

وی گفت: انجام فرایند فروش اموال منقول فرسوده و مازاد، علاوه بر کسب درآمد برای این اداره کل، منجر به تخلیه انبارها از اموال بلا استفاده، خروج آن از حساب ابواب جمعی اموال اداره‌کل و حذف هزینه‌های غیر ضرور و نگهداری آن شده است.