شناسهٔ خبر: 107828 - سرویس استان‌ها

مدیرکل فرودگاه های استان خراسان جنوبی:

پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه توسعه و بهسازی ترمینال فرودگاه شهید کاوه بیرجند

فرودگاه بیرجند مدیرکل فرودگاه های استان خراسان جنوبی گفت: پروژه توسعه و بهسازی ترمینال فرودگاه بیرجند با پیشرفت ۹۵ درصدی هم اکنون در مرحله نصب شیشه ها است که پس از پایان ترمینال تجهیز و آماده بهره برداری خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ،عظیم طهماسبی مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان جنوبی گفت: عملیات ساخت موتورخانه پروژه توسعه و بهسازی ترمینال فرودگاه بیرجند به پایان رسیده و پس از برگزاری مناقصه خرید، نصب و راه اندازی دیزل ژنراتور پروژه مذکور نیز صورت خواهد پذیرفت.

به گفته طهماسبی پروژه یاد شده علی رغم مشکلات مالی با حمایت ستاد شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در حال انجام است.

مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان جنوبی در ادامه افزود: عملیات انتقال تاسیسات زیربنایی پروژه نیز در حال انجام است که به زودی به پایان خواهد رسید.

طهماسبی تصریح کرد: پروژه توسعه و بهسازی ترمینال فرودگاه بیرجند با پیشرفت ۹۵ درصدی هم اکنون در مرحله نصب شیشه­ ها است که پس از پایان ترمینال تجهیز و آماده بهره برداری خواهد شد.

به گزارش شرکت فرودگاه‌ها، طهماسبی عنوان کرد: پیش بینی می شود پروژه یاد شده در سه ماه دوم سال جاری آماده افتتاح و بهره برداری شود.

طهماسبی در پایان افزود: در صورت تامین اعتبار پس از افتتاح و بهره برداری ترمینال جدید، ترمینال قدیم فرودگاه وارد فاز بهسازی خواهد شد.