شناسهٔ خبر: 107885 - سرویس استان‌ها

در راستای رفع نقاط پرحادثه صورت پذیرفت؛

شروع عملیات تکمیلی واریانت میان رودان شهرستان خمین با اعتباری افزون بر ۳۰ میلیارد ریال

واریانت معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی از شروع عملیات تکمیلی واریانت میان رودان در محور خمین-رباط مراد شهرستان خمین خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از استان مرکزی، علیرضا اختری معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی با اشاره به ارتقای ایمنی در محور خمین-رباط مراد گفت: عملیات تکمیلی پروژه احداث واریانت میان رودان به طول ۱۲۰۰ متر با در نظر گرفتن ۳۰ میلیارد ریال شروع شده و پس از اتمام مراحل طراحی و نقشه برداری، در حال حاضر در مرحله اجرای درناژ و راکفیل پل‌های موجود در طول مسیر است.

وی افزود: با اجرای این طرح، دو قوس افقی متوالی که یکی از نقاط پرحادثه در این محور بشمار می‌رود رفع شده و مسیر یاد شده از ایمنی لازم برخوردار خواهد شد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت پیش‌بینی شده در بخش خصوصی و پتانسیل نیروی انسانی، ماشین‌آلات و تجهیزات لازم سازمانی امید آن می‌رود که عملیات اجرایی پروژه مذکور در اسرع وقت به بهره‌برداری برسد تا موجبات رضایتمندی کاربران جاده‌ای نیز فراهم گردد.

وی تصریح کرد: تکمیل دو دستگاه ابنیه فنی، خاکریزی و تنظیم بستر، اجرای لایه‌های زیر اساس و اساس، جابجایی تیرهای روشنایی و اجرای لایه نهایی آسفالت از عمده اقداماتی است که برای تکمیل این پروژه انجام خواهد شد.