شناسهٔ خبر: 107926 - سرویس وزارتی

توسط اداره ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی انجام گرفت؛

رسیدگی به بیش از ۱۸ هزار مورد پیشنهاد و شکایت مردمی در دولت سیزدهم

ارتباطات مجموع ملاقات‌های مردمی، تماس‌های ارباب رجوع، درخواست‌های مردمی ارسالی، پاسخگویی به ارباب رجوع حضوری و ... در اداره ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی به ۱۸ هزار و ۸۵۵ عدد رسید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، اداره ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی گزارش عملکرد این اداره را در دولت سیزدهم، منتشر کرد.

بر اساس این گزارش تعداد ۳ هزار و ۶۲۵ ملاقات مردمی در سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه و ادارت کل راه و شهرسازی استان‌ها انجام شده است.

همچنین تعداد پاسخگویی به تلفن ارباب رجوع و تماس‌های کارشناسان این مرکز با ارباب رجوعان به ۴ هزار و ۹۲۲ عدد رسید.

از سوی دیگر تعداد ۶ هزار و ۶۶۲ درخواست مردمی به پست الکترونیکی ارتباط مستقیم با وزیر ارسال شده است.

از زمان آغاز به کار دولت سیزدهم  تعداد ۱۳۰ پاسخگویی به ارباب رجوع به شکل حضوری توسط اداره ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی انجام شده است.

بر اساس گزارش عملکرد اداره ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی تعداد نامه‌های درخواست‌های مردمی به معاونت‌ها و سازمان‌ها، شرکت‌ها و ادارت کل راه و شهرسازی استان‌ها طی این مدت به ۳ هزار و ۵۱۶ عدد رسیده است.