شناسهٔ خبر: 108009 - سرویس استان‌ها

با حضور مدیرعامل شهر جدید هشتگرد انجام شد؛

بازدید و بررسی روند پیشرفت پروژه‌های عمرانی شهر جدید هشتگرد

بازدید مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد از روند پیشرفت پروژه‌های عمرانی سطح شهر از جمله مسکن مهر انوشه‌ای، ساخت دو سالن ورزشی میهن، جوانان و پروژه‌های آماده‌سازی سطح شهر بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از شرکت عمران شهر جدید هشتگرد،  عباس قنبری مدیر عامل به همراه اعضای هیئت مدیره معاونان و تعدادی از مدیران این شرکت از پروژه‌های سطح شهر بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات پروژه‌ها و پیشرفت فیزیکی آنها قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت عمران در حاشیه این بازدید ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه تمامی همکاران بر بسیج تمام امکانات مجموعه در راستای تسهیل در روند پیشرفت پروژه‌های عمران شهر جدید هشتگرد تاکید کرد و افزود: در سایه  همدلی و همراهی مردم و کلیه ارکان پروژه‌ها،  شرکت عمران با تمام توان  فعالیت‌های عمرانی و خدماتی در سطح شهر  را دنبال خواهد کرد و همواره به  پیشرفت پروژه‌ها به ویژه پروژه‌های متناسب با نیاز شهروندان در همه نقاط شهر  می‌اندیشد و مصمم است فضای بهتری را برای شهروندان ایجاد کند .

در جریان این بازدید، پروژه مسکن مهر انوشه‌ای ، پروژه  ساخت دو  سالن ورزشی میهن و جوانان در فازهای ۷ و ۴ و پروژه‌های آماده سازی سطح شهر  مورد بازدید قرار گرفت.