شناسهٔ خبر: 10803 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راه وشهرسازی استان اصفهان اعلام کرد:

اختصاص ۱۵ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه‌های عمرانی تیران و کرون

حجت اله غلامی مدیرکل راه وشهرسازی استان اصفهان از اختصاص ۱۵ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه‌های شهرستان تیران‌ و کرون خبر داد و گفت: ۴ میلیارد تومان از این اعتبار برای باند دوم تیران – سامان تا پل نهضت آباد، ۱۰ میلیارد تومان جهت روکش آسفالت محور تیران – داران و یک میلیارد تومان جهت احداث زیرگذر در محورهای تیران و ورپشت در نظر گرفته شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی استان اصفهان، پروژه های حوزه راه وشهرسازی شهرهای رضوانشهر، عسگران، تیران و کرون توسط حجت اله غلامی مدیرکل راه وشهرسازی استان اصفهان مورد بازدید قرار گرفت.

در حاشیه این بازدید که با حضور علی رحمانی فرماندار شهرستان تیران‌وکرون وجمعی از مسئولان محلی انجام شد حجت اله غلامی مدیرکل راه وشهرسازی استان اصفهان گفت: ۱۵ میلیارد تومان جهت تکمیل پروژه های این شهرستان تخصیص یافته که ۴ میلیارد تومان مربوط به باند دوم تیران – سامان تا پل نهضت آباد، ۱۰ میلیارد تومان جهت روکش آسفالت محور تیران – داران و یک میلیارد تومان جهت احداث زیرگذر در محورهای تیران و ورپشت در نظر گرفته شده است.

غلامی با اشاره به حائز اهمیت بودن محورهای مواصلاتی شهرستان تیران وکرون اظهار کرد: مسیر تیران – نجف آباد از جمله نقاط پرحادثه ای است که متاسفانه تصادفات عابر پیاده در این محور زیاد است و سه خطه کردن آن بسیاراهمیت دارد.

وی با اشاره به شرایط خاص شهرستان تیران وکرون گفت: اعتبارات ویژه‌ای برای احداث کندرو در این شهرستان لازم است که باید بتوان اعتبارات بیشتری را جهت اتمام پروژه های این شهرستان تامین کرد.

مدیرکل راه وشهرسازی استان اصفهان تصریح کرد : با توجه به پرحادثه بودن ورودی شهر تیران لازم است طرح ساماندهی پل ورودی این شهر در اسرع وقت تهیه شود.

وی مسیر تیران – سامان را به لحاظ شرایط گردشگری وتردد بالادر روزهای تعطیل در این شهرستان مهم ارزیابی کرد وگفت : ۲ کیلومتر از این مسیر به مقدار ۱۶ هزار متر مربع و با هزینه ۵/۱ میلیارد تومان نیاز به آزادسازی دارد که امید است بتوان اعتبارات لازم را جهت این امر تامین کرد.

غلامی از پروژه های مسکن مهر شهرستان تیران وکرون بازدید و مقرر شد جهت اتمام آماده سازی، توافقات لازم با شهرداری وبنیاد مسکن انقلاب اسلامی منعقد شود.

در سفر یکروزه مدیرکل راه وشهرسازی استان اصفهان به شهرستان تیران وکرون با واگذاری زمین به مساحت ۶۰۰۰ متر مربع جهت احداث پارک جنگلی در شهر رضوانشهر در حوزه شهرستان تیران وکرون موافقت شد.

شهرستان تیران وکرون دارای ۱۵۰ کیلومتر بزرگراه، ۵۳ کیلومتر راه اصلی و۱۵۳ کیلومتر راه روستایی است./