شناسهٔ خبر: 108170 - سرویس استان‌ها

مدیر کل راه و شهرسازی استان خبر داد:

تامین بیش از ۲۴۰۰ هکتار زمین طرح نهضت ملی مسکن در استان فارس

آغاز عملیات نهضت ملی مسکن در شهرستان زرقان(فارس) مدیر کل راه و شهرسازی فارس گفت: بیش از ۲۴۰۰ هکتار زمین تاکنون برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در فارس تامین شده است که ۱۲۵۵ هکتار آن نهایی شده و ۱۲۰۰ هکتار هم در صف دریافت مجوزها ی لازم از استان و کشور است و به زودی نهایی خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ، ( فارس)  ، محمود رضا طالبان مدیر کل راه و شهرسازی استان فارس، در مراسم آغاز پروژه نهضت ملی شهرستان زرقان گفت: ۲۸۵۰۰۰ هزار واحد سهم استان فارس است و وی افزود: ۱۰۱۶ نفر در شهرستان زرقان تایید نهایی شده داریم که فاز اول در عرصه زمینی به مساحت ۶ هکتار عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

او تصریح کرد: در شهرستان زرقان واحد ها به صورت ویلایی ۲ طبقه ساخته خواهد شد.

مدیر کل راه و شهرسازی فارس با اشاره به دو گروه جهادی که در راستای تامین زمین نهضت ملی مسکن در اداره کل راه و شهرسازی فارس فعال شده اند ؛  اذعان داشت : ما دو گروه جهادی را از زمانی که وارد اداره کل راه و شهرسازی فارس شدیم شکل دادیم.

یک گروه جهادی برای شناسایی زمین که ظرف مدت ۲ هفته کل استان را بازدید کردند و زمین ها را مشخص کردند و یک گروه هم گروه جهادی توافق با مالکین که پی گیر توافق با مالکان جهت تحصیل و تملک رمین هستند.