شناسهٔ خبر: 108257 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل تاکید کرد:

ضرورت پرداخت آورده اولیه ثبت نام کنندگان نهضت ملی مسکن

حیدری - مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل بر واریز وجه اولیه از سوی ثبت نام کنندگان طرح نهضت ملی مسکن در استان تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ( استان اردبیل ) ، محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در سفر به شهرستان کوثر و دیدار با فرماندار ، ضمن اشاره به تامین زمین برای نهضت ملی مسکن این شهرستان گفت : زمین مورد نیاز که پیش بینی شده در این شهرستان جهت احداث واحدها ، تمام زیر ساخت های لازم از قبیل آب ، برق و گاز محیا می باشد.

وی در ادامه به برنامه ریزی ها برای واریز نقدی توسط ثبت نامی های مسکن ملی اشاره کرد و افزود: برنامه ریزی های ما براساس واریز ثبت نام کنندگان است چون این طرح براساس تقاضا محور هست و هرچه واریزی بیشتر باشد تعداد واحد بیشتری را می توانیم در این شهرستان احداث کنیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در خصوص اتمام عملیات اجرایی ساختمان دولت این شهرستان بیان کرد : با توجه به اتمام سازه و عملیات نازک کاری این ساختمان ، منابع قابل توجهی بالای ۷۰ میلیارد ریال مورد نیاز هست که امیدواریم با کمک استانداری و فرماندار شهرستان با تامین این منابع امسال و نهایتا" اوایل سال بعد بتوانیم پروژه را به پایان برسانیم.

حیدری ضمن تأکید بر واریز وجه اولیه از سوی همه ی ثبت نام کنندگان نهضت ملی مسکن در استان گفت: براساس تعداد واریز وجه از سوی ثبت نام کنندگان ، مسکن احداث می شود.