شناسهٔ خبر: 108289 - سرویس استان‌ها

رئیس اداره نگهداری راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان :

اجرای روکش آسفالت و لکه گیری در ۵۴۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی آذربایجان غربی

اجرای روکش آسفالت و لکه گیری آذربایجان غربی رئیس اداره نگهداری راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان از اجرای روکش آسفالت در ۵۴۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی آذربایجان غربی در یکسال گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، رئیس اداره نگهداری راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با اعلام این خبر گفت: در این مدت روکش ۱۹۱ کیلومتر از راه های اصلی، فرعی، شریانی با تناژ کل ۱۶۳۵۰ تن و روکش ۲۱ کیلومتر از راه های روستایی با تناژ کل ۱۱۷۵۰ تن عملیاتی شده است.

حبیب خوش فطرت افزود: طی سال گذشته در راستای ارتقا کیفیت راهداری در محورهای مواصلاتی استان لکه گیری اساسی افزون بر ۲۳۳ کیلومتر، درزگیری بیش از ۵۳ کیلومتر در مجموع با تناژ کل ۱۹۷.۸۵۳ تن انجام یافته است.

وی از مشارکت در طرح های روکش و آسفالت محورهای مواصلاتی توسط سایر ارگان ها از جمله راه و شهرسازی، منطقه آزاد و آب منطقه ای در متراژی نزدیک به ۹۷ کیلومتر با تناژ کل ۱۳۴۵۰۰ تن خبر داد و تصریح کرد: حفظ و نگهداری و ترمیم آسفالت محورهای مواصلاتی استان جزو وظایف مهم و اصلی این اداره کل است که عملیاتی همچون شانه زنی موضعی به میزان افزون بر ۴۷۸ کیلومتر و اصلاح شیب شیروانی به میزان ۲۲۰ کیلومتر نیز در این راستا در محورهای ارتباطی استان عملیاتی شده است.