شناسهٔ خبر: 108385 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل خبر داد :

تامین زمین برای طرح نهضت ملی مسکن شهرستان نیر

محبوب حیدری - راه و شهرسازی اردبیل مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: تأمین زمین لازم برای متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان نیر فراهم شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ( استان اردبیل) ، محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان نیر با اعلام این مطلب اظهار کرد: تأمین زمین لازم برای متقاضیان نهضت ملی مسکن در شهرستان نیر فراهم شده و انتظار می رود متقاضیان مسکن در شهرستان نیر با پرداخت بموقع آورده از این خدمت بهره‌مند گردند.

وی گفت: در طرح اقدام ملی مسکن که در سال گذشته آغاز گردیده بود و با توجه به پیگیری‌های این اداره کل از وزارت راه و شهرسازی، سهمیه ای درخصوص این طرح ( اقدام ملی) در نظر گرفته شد و نسبت به ثبت نام اولیه و بررسی و دیگر ارزیابی ها اقدام گردید و با تامین زمینی به مساحت ۳۲۰۰ مترمربع جهت احداث ۶۰ واحد مسکونی به بنیاد مسکن تحویل داده شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل افزود: با توجه به شرایط آب و هوایی منطقه تاکنون بنیاد مسکن شهرستان اقدام به خاکبرداری مکان و آماده سازی جهت اجرای فونداسیون احداث ۶۰ واحدی مذکور اقدام نموده است.

حیدری خواستار حمایت مردمی در احداث و رونق این طرح در شهرستان نیر شد و ادامه داد: با توجه به درخواست و مطالبات مردمی زمین لازم برای طرح نهضت ملی مسکن نیز در این شهرستان فراهم شده  است

وی از اقدامات سازنده راه و شهرسازی در پروژه محورکریق-آرموداق و همچنین اتمام این پروژه مهم شهرستان در ماه‌های آتی امسال خبر دادند

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در پایان خواستار حمایت و تامین اعتبار لازم در جهت تکمیل ساختمان دولت نیر از فرماندار شهرستان را شد و افزود : با اشاره به اینکه ساختمان دولت نیر با زیربنایی به مساحت ۲۳۵۰ مترمربع از سال‌های پیش با تامین اعتبار استانی اقدام به احداث گردیده ولی متاسفانه بدلیل اعتبار اندک اختصاصی از سوی شهرستان باعث تاخیر در بهره برداری از این پروژه گردیده است.

وی ابراز امیدواری کرد: با تامین و اختصاص اعتبارات لازم جهت تکمیل ساختمان دولت نیر و بهره برداری از آن مجموعه شاهد ارائه خدمات مطلوبتر و پیشرفت و رشد منطقه باشیم.