شناسهٔ خبر: 108395 - سرویس هوایی

هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» اعلام کرد؛

افزایش صد درصدی پروازهای «هما» به اردبیل

فرودگاه اردبیل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» از تاریخ ۲۸ فروردین‌ماه سال جاری پروا‌زهای خود در مسیر تهران-اردبیل را صد درصد افزایش داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در برنامه پروازی فصل تابستان، برقراری ۶ پرواز رفت و برگشت هفتگی در مسیر تهران- اردبیل در دستورکار «هما» قرار گرفت.

براساس برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده، از روز یکشنبه ۲۸ فروردین‌ماه سال جاری، سه پرواز هفتگی در مسیر تهران - اردبیل در روزهای یکشنبه، دوشنبه و پنج‌شنبه اضافه خواهد شد.

 اولین پرواز طبق برنامه در روز یکشنبه ۲۸ فروردین‌ماه سال جاری با شماره پرواز ۳۴۰۱ در ساعت ۱۶ و ۵۰ دقیقه فرودگاه مهرآباد را به مقصد فرودگاه اردبیل ترک و درساعت ۱۸و ۲۰ دقیقه در این فرودگاه به زمین خواهد نشست. پرواز بازگشت در همان روز با شماره پرواز ۳۴۰۰ در ساعت ۱۸ و ۵۵ دقیقه فرودگاه اردبیل را ترک و در ساعت ۲۰ و ۲۰ دقیقه در فرودگاه مهرآباد فرود خواهد آمد.

دومین پرواز در مسیر تهران به اردبیل در روز دوشنبه ۲۹ فروردین‌ماه برقرار خواهد شد. پرواز رفت با شماره پرواز ۳۴۰۱ در ساعت ۱۸ از فرودگاه مهر آباد پرواز و در ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه وارد فرودگاه  اردبیل می‌شود. پرواز بازگشت این مسیر  نیز در همان روز با شماره پرواز ۳۴۰۰ در ساعت ۲۰ و ۵ دقیقه فرودگاه اردبیل را ترک و در ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه در فرودگاه مهرآباد به زمین خواهد نشست.

سومین پرواز در روز پنج شنبه اول  اردیبهشت‌ماه سال جاری انجام می‌شود. پرواز رفت با شماره پرواز ۳۴۰۱ در ساعت ۱۹ و ۵ دقیقه فرودگاه مهرآباد را ترک و در ساعت ۲۰ و ۳۵ دقیقه وارد فرودگاه اردبیل می‌گردد. پرواز بازگشت نیز با شماره پرواز ۳۴۰۰ در ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه فرودگاه اردبیل را ترک و در ساعت ۲۲ و ۵۵ دقیقه در فرودگاه مهرآباد به زمین خواهد نشست.

خاطر نشان می‌شود پیش از این سه پرواز هفتگی در روزهای شنبه،چهارشنبه و جمعه از سوی ناوگان هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» در مسیر تهران-اردبیل-تهران انجام می‌شد.