شناسهٔ خبر: 10869 - سرویس مسکن و شهرسازی

نریمان به پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی خبر داد:

اسکان ۱۰۰ هزار نفر در مسکن مهر شهرهای جدید در هفته دولت/ افتتاح ۶۰ هزار واحد مسکن مهر شهرهای جدید تا پایان سال/ وعده دستگاه‌ها برای تکمیل خدمات زیربنایی پردیس

محسن نریمان مدیرعامل شرکت عمران مادر تخصصی شهرهای جدید از اسکان ۱۰۰ هزار نفر در مسکن مهر در هفته دولت خبر داد.

محسن نریمان در گفتگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی درباره برنامه‌های شرکت عمران شهرهای جدید در هفته دولت اظهار کرد: ۱۰۰ هزار نفر در هفته دولت در شهرهای جدید وارد خانه‌های مسکن مهری خود می‌شوند.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید ادامه داد: با احتساب این‌که به طور میانگین سه تا چهار نفر عضو هر خانوار هستند و ۳۰ هزار واحد مسکن مهر در شهرهای جدید سراسر کشور در هفته دولت به بهره‌برداری خواهد رسید می‌توان تخمین زد ۱۰۰ هزار نفر در واحدهای مسکن مهر این شهرها سکونت پیدا کنند. 

به گفته معاون وزیر راه و شهرسازی، علاوه بر افتتاح ۳۰ هزار مسکن مهر در هفته دولت، به همین میزان نیز تا پایان سال افتتاح مسکن مهر در شهرهای جدید خواهیم داشت.

وی همچنین درباره افتتاح‌های شهر جدید پردیس در هفته دولت به پایگاه خبری گفت: در شهر جدید پردیس طرح‌های مختلفی بجز واحدهای مسکن مهر آماده است و در صورت تامین آب، برق و گاز،  امکان افتتاح ۱۰ هزار واحد وجود دارد. در همین زمینه دستگاه‌های خدمات‌رسان از جمله وزارت نیرو، شرکت‌های آب و فاضلاب و گاز فرصتی را برای تامین این خدمات درخواست کردند تا بتوانند تا یک ماه آینده نصبیات این تعداد از واحدها را آماده کنند./