شناسهٔ خبر: 108738 - سرویس استان‌ها

بمنظور پاسخگویی به مردم استان اصفهان انجام می‌شود؛

برپایی میزخدمت اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان همزمان با روز قدس

حسن کحال زاده- اصفهان رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: همزمان با روز قدس، با هدف بررسی مسائل و مشکلات مردم، میزخدمت این اداره‌کل در میدان امام (ره) و مصلی‌های نماز جمعه شهرستان‌های استان برپا می‌شود.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ حسن کحال‌زاده رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار کرد: همزمان با روز قدس، میز خدمت ادارات راه و شهرسازی در مرکز استان "میدان امام (ره) و مصلی نماز جمعه شهرستان‌های استان اصفهان از ساعت ۹ الی ۱۵ دایر می‌شود.  

وی افزود: مردم مومن و انقلابی استان اصفهان می توانند در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان (روز قدس) با حضور در میدان امام (ره) و مصلی‌های نماز جمعه شهرستان‌ها در ملاقات چهره به چهره با مسئولان ادارات راه و شهرسازی به بیان مسائل و مشکلاتشان در حوزه‌های راه و شهرسازی بپردازند.  

رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان اذعان داشت: در این ملاقات مردمی، نمایندگان معاونت‌های حوزه‌های مختلف اداره‌کل راه و شهرسازی استان در مرکز استان اصفهان و رؤسای ادارات راه و شهرسازی شهرستان‌های تابعه به همراه چند تن از کارشناسان در شهرستان مربوطه، پاسخ‌گوی سوالات مردمی بوده و به مشکلات آنان رسیدگی می‌کنند.  

 وی گفت: به مناسبت یوم‌الله قدس و بمنظور تسریع در پاسخگویی معاونین و روسای این اداره‌کل به مسائل و مشکلات مردم، هم استانی‌های گرامی می‌توانند در این روز از طریق تماس با شماره مستقیم ۳۶۶۸۶۰۶۷ مسائل و مشکلات خود در حوزه‌های راه و شهرسازی را مطرح نمایند، لذا پیام‌های آنان از طریق این شماره ارتباطی ضبط و در اسرع وقت پاسخ داده می‌شود.  

کحال‌زاده با بیان اینکه تسریع در خدمات‌رسانی و ارتقای کمی و کیفی ارائه خدمات به مردم یکی از مهمترین مزیت‌های برپایی میز خدمت است. خاطرنشان کرد: در راستای رفع مشکلات مردم هر هفته میزخدمت در مصلی نماز جمعه شهرستان‌های استان اصفهان با اطلاع رسانی قبلی به مردم آن شهرستان برپا می شود و مردم در فضایی صمیمی، به پاسخ و یا راهکار مناسب در زمینه مورد نظر دست می‌یابند.