شناسهٔ خبر: 108744 - سرویس استان‌ها

تسریع در طرح نهضت ملی مسکن و رفع موانع در هفتاد وسومین نشست شورای مسکن استان یزد مطرح شد

شورای مسکن یزد.jpg نشست شورای مسکن استان به ریاست استاندار و سایر اعضا عضو این شورا در محل استانداری یزد برگزارشد.

به گزارش پایگاه خبر وزارت راه و شهرسازی، نشست شورای مسکن استان به ریاست استاندار و سایر اعضا عضو این شورا در محل استانداری یزد برگزارشد. 

تسریع در اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن مورد تاکید قرار گرفت و در جهت رفع موانع موجود از سوی استاندار تصمیمات شایسته ای اخذ شد که قطعا باعث شتابگیری این طرح در استان خواهد شد.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان با بیان اینکه نشست های تخصصی شورای مسکن استان و به تبع آن شوراهای مسکن شهرستانها بازوی توانمند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان است افزود:با جدیت و پشتکار جناب آقای دکترفاطمی استاندار محترم یزد و همچنین فرمانداران، شهرداران و کارگزاران این طرح ملی و همچنین همکاری سازنده کلیه دستگاهای عضو این شورا، استان یزد نسبت به سایر استانها وضعیت قابل قبولی در طرح نهضت ملی مسکن دارد، که با پیگیری بیشتر بایستی رتبه های بالاتری را کسب نماید.

در ادامه خواجه رضایی با اشاره به مصوبات این نشست افزود: در این جلسه موضوعات مرتبط با طرح نهضت ملی مسکن شامل بررسی تامین زمین، پیشرفت پروژه ها، صدورپروانه ها، بررسی زیرساخت ها و رفع موانع موجود و نیز مسایل و مشکلات آماده سازی پروژه های در دست اقدام مورد بررسی قرار گرفت.