شناسهٔ خبر: 108794 - سرویس استان‌ها

به مناسبت روز جهانی قدس؛

حضور پرشور کارکنان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان در راهپیمانی روز جهانی قدس /  ارائه خدمت جهادی در قالب میزخدمت همزمان با روز قدس

حضور در راهپیمایی روز قدس - اصفهان در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان، مدیرکل و کارکنان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان با حضور یکپارچه در راهپیمایی روز قدس، حمایت خود را از مسلمانان مظلوم فلسطین اعلام کردند. و با برپایی میزخدمت پاسخگوی مسائل و مشکلات مردمی بودند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ آخرین جمعه ماه مبارک رمضان فرا رسید و امت پیامبر عظیم الشأن اسلام (ص) بار دیگر با حضوری منسجم و یکپارچه فریاد آزادی قدس را سر داد. روز قدس، روز فریاد برائت از ظلم و جور، بیزاری از استکبار، نماد ظلم ستیزی، روز عزت، افتخار و نمایش قدرت اسلام است.  

در این روز جهانی مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با همراهی معاونین، مدیران، اعضای پایگاه مقاومت بسیج اداره‌کل راه و شهرسازی استان و جمعی از ایثارگران و کارکنان این اداره‌کل همگام با دریای خروشان ملت بزرگ ایران و آزادگان جهان در راهپیمایی روز قدس شرکت نموده و آزادی بیت المقدس شریف را از چنگال صهیونیسم جهانی خواستار شدند.  

کارکنان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان با در دست داشتن پلاکارد و اعلام برائت از آمریکا و اسرائیل غاصب و با حضور گسترده و انقلابی خود در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس حضور باشکوهی داشتند. و هم‌ گام و هم‌ صدا با سایر مسلمانان جهان و مردم مظلوم فلسطین اشغالی، بار دیگر بانگ «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسراییل» را فریاد و مشت محکمی بر دهان زورگویان و مستکبرین متجاوز زدند و در لبیکی به ندای ولی امر مسلمین جهان، با آرمان‌های انقلاب تجدید میثاق کردند.  

میز خدمت اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان همزمان با مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در "میدان امام (ره) " با هدف بررسی مسائل و مشکلات مردم برپا شد و مدیرکل راه و شهرسازی استان شخصاً پاسخگوی سوالات مردمی در حوزه‌های راهسازی، مسکن و ساختمان، شهرسازی و معماری و املاک و حقوقی بود.  

مردم مومن و انقلابی استان اصفهان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان (روز قدس) با حضور در میدان امام (ره) در ملاقات چهره به چهره با مسئولان این اداره کل به بیان مسائل و مشکلاتشان در حوزه‌های راه و شهرسازی پرداختند.  

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان به همراه معاونین، مدیران و کارشناسان ذیربط در ملاقات چهره به چهره با مردم، پاسخگوی صدها نفر از آنان بودند و به مسائل و مشکلات مطرح شده پیرامون مباحث راهسازی، ترافیکی و تردد در محورها، طرح‌ نهضت ملی مسکن، تسهیلات بازآفرینی شهری، واگذاری اراضی ملی و برخی موارد مرتبط با شهرسازی رسیدگی کردند.  

این ملاقات مردمی با گفتگو و بررسی پرونده‌های مطروحه و اخذ پاسخ مناسب و دستیابی به راهکار مورد نظر مراجعین، در فضای صمیمی و با رضایت مردم عزیز به پایان رسید.     

 اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان بمنظور تسریع در پاسخگویی معاونین و روسای این اداره‌کل به مسائل و مشکلات مردم در روز قدس طرح صدای پاسخگو را نیز در نظر گرفت که مورد استقبال بی‌نظیر مردم استان قرار گرفت و ۱۰ ها نفر مسائل و مشکلات خود را از طریق این سامانه ارتباطی مطرح کردند.