شناسهٔ خبر: 108962 - سرویس مسکن و شهرسازی

به منظور بررسی پیشرفت پروژه‌های ساخت و ساز انجام شد؛

بازدید بازرس ویژه وزیر راه و شهرسازی از پروژه‌های عمرانی و ساخت و ساز در شهر جدید پرند

ببینید|بازدید بازرس ویژه وزیر راه و شهرسازی از پروژه‌های عمرانی و ساخت و ساز در شهر جدید پرند(۱) بازرس ویژه وزیر راه و شهرسازی و سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی با حضور در شهر پرند از پروژه‌های در دست اجرا و مراحل آماده‌سازی پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن بازدید کردند‌.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، امروز  ۱۲اردیبهشت محمدقاسم مکارم بازرس ویژه وزیر راه و شهرسازی به همراه تعدادی از مدیران و امین کیانی سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی وزارتخانه با حضور در شهر جدید پرند از پروژه‌های در دست اجرای آن شهر در حوزه مسکن بازدید کرد.

این بازدید به منظور بررسی روند اجرا، تامین اراضی و آماده‌سازی برای اجرای طرح‌های مسکن و رفع مشکلات برخی از پروژه‌های در دست اجرای آن شهر انجام شد.

در جریان بازدید امروز از دو قطعه زمین آماده شده برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن بازدید شد. این اراضی یکی به قابلیت احداث یکهزار واحد مسکونی و دیگری نیز به استعداد ۶هزار واحد در تفاهم با قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) برنامه‌ریزی شده است. به گفته روابط عمومی شرکت عمران شهر پرند در اراضی آماده شده ۹هزار واحد مسکونی احداث خواهد شد. 

بازدید از پارک مشاهیر پرند در مساحت ۳۲ هکتار با پیشرفت فیزیکی ۹۷درصد از دیگر برنامه‌های بازدید امروز بود.این پروژه از سال۹۷ آغاز و با بودجه ۵۸ میلیاردتومان احداث شد.همچنین امروز پروژه ۴۹۳ واحدی بهاران با میانگین پیشرفت فیزیکی ۳۵درصد، پروژه مسکونی ۲۵۲ واحدی ماهان البرز با پیشرفت فیزیکی ۱۶ درصد، و پروژه ۳۰۴ واحدی ایلیا سازه پارس با پیشرفت حدود ۴۰ درصد مورد بازدید قرار گرفت.

در جریان این بازدید بر کیفی‌سازی و تلاش برای ایجاد زیست شهری مناسب برای ساکنان تاکید شد.

گفتنی است این بازدید در همراهی محسن وطن‌خواهی مدیرعامل شهر جدید پرند حدود ۵ ساعت به طول انجامید.

انتهای پیام/