شناسهٔ خبر: 109210 - سرویس استان‌ها

انتصاب فرمانده یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی استان یزد

تکریم و معارفه فرمانده یگان حفاظت یزد.JPG طی حکمی از سوی فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن ، سرهنگ امرالله یعقوبی به عنوان فرمانده یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی استان یزد منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(یزد) ، طی حکمی از سوی فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن ، سرهنگ امرالله یعقوبی به عنوان فرمانده یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی استان یزد منصوب شد.

در مراسمی که با حضور مدیرکل، معاونین و روسای ادارات راه و شهرسازی ، فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن و رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان، برگزار شد ، طی حکمی از سوی سرهنگ پاسدار جواد خردمند فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن سرهنگ امرالله یعقوبی به عنوان فرمانده یگان حفاظت اداره کل راه وشهرسازی استان یزد معرفی و از تلاش ها و زحمات چندین ساله سرهنگ علیرضا خالقی تقدیر شد.

در این مراسم خواجه رضایی مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد ضمن خیر مقدم و ارج نهادن به زحمات نیروهای یگان حفاظت اراضی در استان به نقاط ضعف و قوت این یگان پرداخت و خواستار رسیدگی بیشتر به نیرو های یگان و رفع موانع موجود در خصوص حفاظت اراضی ملی در استان شد.

سرهنگ منصوری رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان یزد در این جلسه ضمن بر شمردن نکات مهم در قرآن در خصوص امانت داری گفت : نگهداری از اموال بیت المال وظیفه ذاتی ما است و این امانت باید طبق فرمایش قرآن کریم به اهلش برسد و این مهم نیازمند بکار گیری همه امکانات انتظامی و دولتی است تا به سرانجام برسد .

وی سربازان نیروی انتظامی را دژ محکم نظام اسلامی خواند و امنیت را مرهون زحمات و تلاش های این نهاد دانست.

در ادامه جلسه سرهنگ خردمند فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن ضمن تشکر از زحمات اداره کل راه و شهرسازی استان یزد و یگان حفاظت، در حفاظت از اراضی ملی در استان بیان کرد : این سازمان با توجه به اهمیتی که دارد با تاکید مقام معظم رهبری تشکیل شده است و ما موظف به انجام وظیفه خود در این یگان به بهترین شکل ممکن هستیم.

در پایان این نشست از روسای ادارات راه و شهرسازی استان تقدیر و تجلیل شد.