به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی به نقل از روابطعمومی فرودگاه بینالمللی مهرآباد، رحمتاله مهآبادی در نشست توجیهی و آموزشی عوامل اجرایی راهنمای مسافر ضمن ارائه نقطه نظرات و دیدگاههای خود در این خصوص گفت: اجرای این طرح در فرودگاهها نقطهی عطفی در برنامهریزی و ارائه خدمات فرودگاهی است.
وی گفت: طرح راهنمای مسافر میتواند از فرودگاه مهرآباد به عنوان پرترافیکترین فرودگاه کشور آغاز و دستاوردش در این فرودگاه در همه فرودگاهها بکار گرفته شود.
مهآبادی در جریان این حضور گفت: پاسداشت و صیانت از حق مردم در ارائه خدمات راهنمای مسافر شیوهیی نوین در خدمترسانی فرودگاهی است.
مدیرعامل شرکت فرودگاههای کشور بر برخورداری از ظاهر مناسب و اخلاق پسندیده و آگاهی از خدمات فرودگاهی عوامل اجرایی راهنمای مسافر تاکید کرد و گفت: راهنمای مسافر برای جلب رضایت مسافران و کاهش استرس آنها میبایست همگام با مسافر باشند.
وی ضرورت اجرای این طرح را تکریم و صیانت از حقوق شهروندی و کاهش استرس مسافران و پاسخگویی به سوالات آنان عنوان کرد و اظهار کرد: عوامل اجرایی این طرح باید با مهماننوازی و گشادهرویی برخورد کنند.
مهآبادی همچنین از انتخاب راهنمایان برتر مسافر به صورت ماهانه خبر داد و تاکید کرد؛ سیستم بهدنبال حفظ و افزایش تعداد کارمندانی است که ارزشآفرینی میکنند و ارزشهای سیستمی را ترویج میدهند.
آموزش به عوامل اجرایی طرح راهنمای مسافران در فرودگاه بینالمللی مهرآباد طی دو نوبت با محور آموزش نحوه راهنمایی مسافران و خدمات فرودگاهی انجام شدهاست.
در این نشست علی رستمی مدیرکل فرودگاه بینالمللی مهرآباد و بهمن باقری مدیر پروژه نظارت بر خدمات فرودگاهی نیز حضور داشتند./