شناسهٔ خبر: 109415 - سرویس شرکت‌ها

مدیر آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان خراسان رضوی مطرح کرد؛

ثبت ۸۰هزار آزمایش فنی و تخصصی در آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک خراسان رضوی

شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک مدیر آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان خراسان رضوی از ثبت ۸۰ هزار آزمایش فنی و تخصصی در آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محسن کفاشی، مدیر آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان خراسان رضوی گفت: این آزمایشگاه دارای ۱۰ شعبه و نمایندگی در شهرهای مشهد، تربت حیدریه، سبزوار، نیشابور، گناباد، کاشمر، تربت جام، خواف، درگز و سرخس است و با در اختیار داشتن نیروهای متخصص و فنی و به کارگیری تجهیزات منحصربه‌فرد، به‌روز و استاندارد در ۱۵ واحد محلی در پروژه‌های راه آهن، فرودگاه، آزاد راه‌ها، قطار شهری، بزرگراه‌ها، قطار برقی و ... در راستای کلان اهداف دولت سیزدهم و وزارت راه و شهرسازی در ارتقاء کیفیت پروژه‌های عمرانی طی سال گذشته در سطح استان نقش آفرینی کرده است.

کفاشی با اشاره به افزایش پروژه‌ها و برقراری ارتباط تنگاتنگ با دستگاه‌های اجرایی در سطح استان، عنوان کرد: این آزمایشگاه در راستای ورود به بازارهای جدید در سال گذشته در پروژه‌های بزرگ شهرداری‌های استان از جمله مناطق ۱۲ گانه شهرداری شهر مقدس مشهد، پروژه قطار شهری، پروژه‌های راه و شهرسازی، پروژه‌ راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و پروژه معدن شهر سنگان حضور موفق و تاثیرگذار داشته است.

به گزارش شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، مدیر آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان خاطرنشان کرد: یک‌هزار و ۳۷۰ متر حفاری، ۱۱۱ مورد آزمایش طرح اختلاط بتن و آسفالت، قیر و سیمان، ۳۰۳ مورد آزمایش کشش خم، باز خم میلگرد، سه هزار و ۱۴۵ اکیپ - روز آزمایشات جوش و غیر مخرب در پروژه‌های ملی استان خراسان رضوی انجام شده و به ثبت رسیده است.