شناسهٔ خبر: 109423 - سرویس هوایی

سرپرست شرکت فرودگاه‌هادر آستانه روز جهانی مخابرات عنوان کرد:

تاکید بر اهمیت ارائه سرویس دقیق و باکیفیت و ضرورت تکمیل بحث ارتباطی با مرکز مخابراتی

ساختمان مخابرات فرودگاه سرپرست شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در بازدید از ساختمان مخابرات و بخش ستادی اداره کل مخابرات و فناوری اطلاعات هوانوردی، بر اهمیت ارائه سرویس دقیق و باکیفیت تاکید کرد و تکمیل بحث ارتباطی با مرکز مخابراتی را ضروری دانست.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سرپرست شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در بازدید از ساختمان مخابرات و بخش ستادی اداره کل مخابرات و فناوری اطلاعات هوانوردی، بر اهمیت ارائه سرویس دقیق و باکیفیت تاکید کرد و تکمیل بحث ارتباطی با مرکز مخابراتی را ضروری دانست.

حمیدرضا سیدی در آستانه روز جهانی مخابرات، صبح روز شنبه (۲۴ اردیبهشت ماه) با همراهی مسعود نیکبخت معاون عملیات هوانوردی و مجید یارندی مدیرکل مخابرات و فناوری اطلاعات هوانوردی، از بخش های مختلف ساختمان مخابرات که در حال بهسازی و بازسازی است، بازدید کرد.

این بازدید به منظور ارائه خدمات بهتر و دقیق تر در ستاد و فرودگاه‌های کشور انجام شد و سرپرست شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در حین بازدید نکاتی را جهت تسریع و بهبود کیفیت پروژه های در حال اقدام یادآور شد.

در جریان این بازدید، آخرین وضعیت بخش های ساختمان مخابرات تشریح شد و سیدی ضمن تأکید بر اهمیت ارائه سرویس دقیق و باکیفیت، تکمیل بحث ارتباطی با مرکز مخابراتی را ضروری دانست.

سرپرست شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، پس از دیدار صمیمی و تبریک به کارکنان و متخصصان به مناسبت روز جهانی مخابرات در ساختمان ستادی، از دیتا سنتر اصلی و بخش پشتیبانی و کارگاه سیستم سخت افزاری ساختمان ستادی بازدید کرد و در جریان امور مرتبط با این حوزه قرار گرفت.

به گفته مدیرکل مخابرات و فناوری اطلاعات هوانوردی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، در حال حاضر سامانه اعلان پرواز فرودگاه‌ها در حال تغییر است و فرودگاه های کشور در حال تجهیز به سامانه جدید هستند. در ۶ ماه نخست سال جاری این سامانه و سامانه ۱۹۹ انجام و به FIDS جدید سینک خواهد شد.

به گزارش شرکت فرودگاه‌ها؛ اعلان صوتی اتوماتیک جدید نیز در فرودگاه هایی که مجهز به FIDS جدید شوند، نصب و مورد بهره برداری قرار خواهد گفت.