شناسهٔ خبر: 109509 - سرویس استان‌ها

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان پارس آباد اعلام کرد:

خط کشی ۱۳۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان پارس آباد

خط کشی راه های خراسان  جنوبی.jpg رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان پارس آباد گفت:در یک ماه گذشته ۱۳۰ کیلومتر از راههای اصلی و فرعی این شهرستان توسط راهداران خط کشی شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اردبیل،آیدین مرادی در بازدید از عملیات خط کشی محور اصلاندوز با بیان اینکه با فعالیت کارخانجات آسفالت و شرایط مناسب جوی، راهداران پرتلاش به صورت شبانه روزی در همه محورها مشغول عملیات ایمن سازی و نگهداری راه هستند گفت:در مدت یاد شده راهداران با استفاده از ۹۵ تن آسفالت سرد و گرم محورهای مواصلاتی این شهرستان را لکه گیری کرده اند.

وی هموارسازی راههای روستایی را در جهت تسهیل در رفت و آمد آنها از اولویت های مهم راهداری این شهرستان عنوان کرد وگفت:۱۲۰ کیلومتر از حریم راه‌های روستایی و مرزی شهرستان پارس آباد در فروردین ماه تسطیح ورگلاژ شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان پارس آباد با اشاره به اینکه در مدت یاد شده ۹۰ کیلومتر از محورهای پارس آباد-سربند -اصلاندوز،پارس آباد- بیله سوار وسربند-دیکداش توسط راهداران حریم زنی وتسطیح شده است تصریح کرد: با اخذ دستور قضایی حریم راه پارس آباد –گوشلو و راه ارتباطی سرودلو-امیرخانلو نیزآزادسازی شده است.

مرادی از اصلاح و ایمن سازی ۲ نقطه پرحادثه در محور طاهرآباد- گدایلو و محور عربلو- حاج عوض خبردادو بیان کرد:اکیپ های گشت راهداری با حضور شبانه روزی در محور ها وبا اخذ دستور قضایی از ۲۰ مورد تجاوز به حریم راه و ساخت و سازهای غیر مجاز در شهرستان پارس آباد جلوگیری کرده اند.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان پارس آباد نصب ۱۱۰ عدد علائم ایمنی،رنگ آمیزی ۴۵ عدد از پایه تابلو و چراغ های چشمک زن،شستشوی ۱۸۰۰ عدد از تابلو وعلائم راه،نصب ۲۲ مورد بنر اطلاعاتی در راه اصلی،برچیدن ۷۵ عدد ازتابلوهای تبلیغاتی و علائم فرسوده و معیوب،انجام ۲۲۰ مورد عملیات آشکارسازی پل و نقاط پربرخورد با دپوی مصالح،پاکسازی محورها اززباله و نخاله وهمچنین احداث پارکینگ در محور پارس آباد-بیله سوار را از مهمترین اقدامات راهداری شهرستان پارس آباد در یک ماهه گذشته برشمرد.

مرادی جابه جایی حدود ۸ هزار تن کالا توسط ۱۴ شرکت حمل ونقل بار را در شهرستان پارس آباد یادآورشد و اظهار کرد: در یک ماهه گذشته ۱۲ هزار نفر مسافر نیز توسط ۴۰ دستگاه اتوبوس و ۶۰ دستگاه سواری پلاک عمومی بین شهری از این شهرستان جابه جا شده اند.

وی خاطرنشان کرد:عملیات احداث و بهسازی راههای روستایی با قوت تمام در این شهرستان ادامه دارد.