شناسهٔ خبر: 109525 - سرویس بنادر و دریانوردی

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر منصوب شد

بندر بوشهر با حکم معاون وزیر راه‌وشهرسازی و‌ مدیرعامل سازمان بنادرودریانوردی، محمد شکیبی‌نسب به عنوان مدیرکل بنادرودریانوردی استان بوشهر منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، علی اکبر صفایی در بخشی از این حکم بر "رعایت کامل قوانین و مقررات و مصوبات هیات‌عامل و شورای عالی سازمان به عنوان فصل‌الخطاب در اجرای کلیه امور" ؛ " توسعه سرمایه‌گذاری و پویایی در فضای کسب و کار با ارتقای فعالیت‌های ارزش‌افزوده" و" توسعه و تجهیز ناوگان مسافری دریایی در راستای افزایش مسافرت‌های دریایی" تاکید کرد.

مدیرعامل سازمان بنادرودریانوردی در این حکم همچنین بر "ارتقای ایمنی در زمینه فعالیت‌های بندری و دریایی، حفظ محیط زیست دریایی و امنیت دریانوردی(ISPS Code)" ؛ "توجه جدی به ارائه خدمات دریایی و بندری با کیفیت و سریع" و "جدیت بر پیاده سازی مدیریت مشارکتی و استفاده از نظرات کارشناسان" تاکید کرد.

گفتنی است، محمد شکیبی نسب دارای کارشناسی ارشد علوم اقتصادی و پیش از این معاون امور بندری و‌ اقتصادی و سرپرست اداره کل بنادر و‌ دریانوردی استان بوشهر بوده است .

معاون امور دریایی و‌رییس اداره امور بندری اداره کل بنادر و‌دریانوردی استان بوشهر از دیگر مسئولیت های پیشین شکیبی نسب بوده است .