شناسهٔ خبر: 109543 - سرویس استان‌ها

در 27 اردیبهشت ماه؛

پیام تبریک مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان به مناسبت فرا رسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی

قاری قران اصفهان مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در پیامی روز ارتباطات و روابط عمومی را به فعالان و دست اندرکاران این عرصه تبریک گفت.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ علیرضا قاری قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به اینکه ارتباطات و روابط عمومی، از عوامل تاثیر گذار درتوسعه جوامع انسانی و بعنوان سرمایه ای ارشمند محسوب می شود. در پیامی فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت ماه روزملی ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی فعالان این عرصه و صاحبان اندیشه و قلم تبریک گفت.  

متن پیام به شرح ذیل است: 

بسم الله الرحمن الرحیم 

۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی تداعی گر اهمیت و نقش روز افزون آن در دنیای ارتباطات و یکی از ارکان تاثیر گزار در مسیر تعالی هر سازمان است.  

روابط عمومی و ارتباطات، سازوکار مهم همدلی و همزبانی مردم و از عوامل تاثیر گذار درتوسعه جوامع انسانی و بعنوان سرمایه ای ارشمند محسوب می‌شود.  

 در دنیایی که بشر امروز بیش از هر زمان دیگری به دنبال آگاهی وشفافیت است  و همه‌ی ابزارها و دانش بشری برای رسیدن به این دو عنصر مهم به کار گرفته می‌شود. سرمایه ارزشمند روابط عمومی است که می‌تواند به مثابه بازوی فکری سازمان ها، در اجرای راهبردها و پیشبرد اهداف کلان سارمان  نقش آفرینی کند.  

فعالین این حوزه با به‌کارگیری هنر، مهارت، تدبیر و دانش حرفه‌ای خود، فضایی سالم را برای تعامل و ارتباطات اثربخش بین مردم و سازمان‌ها فراهم کرده و در تعاملی مثبت و سازنده با رسانه‌ها، عملکرد مدیران را پشتیبانی و از هویت سازمانی خویش صیانت می‌کنند.  

 فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت ماه روزجهانی ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی اصحاب رسانه، فعالان عرصه ارتباطات،  صاحبان اندیشه و قلم علی الخصوص همکاران سخت کوشش خود در روابط عمومی راه و شهرسازی استان اصفهان را تبریک عرض می‌نمایم و از خداوند منان توفیق خدمت رسانی در سایه توجهات حضرت ولیعصر (عج) و منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی مسئلت دارم.