شناسهٔ خبر: 109565 - سرویس هوایی

سرپرست هیات مرکزی گزینش وزارت راه شهرسازی تاکید کرد:

نقش بی بدیل گزینش ها درارتقاء سلامت اداری و جلوگیری از ورود افراد فاقد صلاحیت های قانونی در دستگاه های اجرایی

شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) سرپرست هیات مرکزی گزینش وزارت راه شهرسازی با حضور در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در دیدار با رئیس هیئت مدیره بر نقش بی بدیل گزینشها در جذب و استخدام افراد متعهد و متخصص و ارتقاء سلامت اداری و جلوگیری از ورود افراد فاقد صلاحیت های قانونی در دستگاه های اجرایی تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، شهبازی سرپرست هیات مرکزی گزینش وزارت راه شهرسازی و هیئت همراه روز دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ با حضور در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با محمد مهدی کربلائی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل دیدار و سپس در جلسه هسته گزینش شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) شرکت کرد.

در این دیدار رئیس هیئت‌ مدیره و مدیر عامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) مباحثی را پیرامون اهمیت  و نقش  نیروی انسانی در سازمانها و بدنه اجرایی دولت و ماموریت ویژه گزینش ها در تایید صلاحییت های تخصصی و تعهد افراد بیان کردند و تقویت وحمایت هسته جدیدالتاسیس گزینش شرکت را از سوی هیات مرکزی گزینش وزارتخانه متبوع خواستار شدند.

شهبازی نیز ضمن تشکر از توجه ویژه مدیریت ارشد مجموعه شهر فرودگاهی به موضوع گزینش و ارزش سرمایه نیروی انساني از فعالیتهای سرپرست و اعضای هسته گزینش جدیدالتاسیس شرکت شهر فرودگاهی قدردانی کرد.

مدیرکل هیات مرکزی گزینش وزارت راه و شهرسازی در ادامه با اشاره به اهمیت و حساسیت سرمایه های انسانی شرکت به ماموریت های ویژه شرکت شهر فرودگاهی در سطح کشور اشاره و بر نقش بی بدیل گزینشها در جذب و استخدام افراد متعهد و متخصص وارتقاء سلامت اداری و جلوگیری از ورود افراد فاقد صلاحیت های قانونی در دستگاه های اجرایی تاکید کردند.

شهبازی همچنین  به لزوم تدوین ساختار و تشکیلات سازمانی قوی و منسجم هسته گزینش شرکت شهر فرودگاهی متناسب با حجم فعالیتها و ماموریت های این هسته اشاره و ضمن تاکید بر مرتفع شدن مشکلات هسته گزینش در خصوص جذب نیروی انسانی متخصص در امر گزینش، خواستار افزایش امکانات و سایر موارد مورد نیاز جهت ارتقاء و بهبود عملکرد هسته گزینش شدند.

گفتنی است در ادامه جلسه هسته گزینش شرکت شهر فرودگاهی با حضور مدیرکل هیات مرکزی وزارت راه و شهرسازی و هیات همراه،  و اعضای هسته گزینش شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) برگزار شد.

در این جلسه  احسان جعفری پور، سرپرست هسته گزینش شرکت شهر فرودگاهی ضمن خوش آمد گویی، گزارشی جامع از فعالیتها و ماموریت‌های هسته گزینش شهر فرودگاهی امام خمینی (ره ) به مدیرکل هیات مرکزی گزینش وزارت راه و شهرسازی و هیات همراه  ارائه کرد.