شناسهٔ خبر: 109599 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران یادآور شد:

تهرانی ها تنها ۴ روز فرصت ویرایش دارند

نهضت ملی1.jpg مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: تهرانی ها تنها ۴ روز فرصت دارند تا ثبت نام نادرست خود را در طرح نهضت ملی مسکن ویرایش نمایند و شهرهای درست را انتخاب کنند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(تهران)، خلیل محبت خواه ضمن یادآوری آخرین مهلت ویرایش طرح نهضت ملی مسکن از تهرانی ها خواست ویرایش را ظرف مدت ۴ روز باقی مانده انجام دهند.

وی افزود: بیش از ۱۵۰ هزار نفر تهرانی ثبت نام نادرست در شهرهای پردیس،بومهن،دماوند و فیروزکوه داشته اند که در فرصت چند روزه باقیمانده می بایست شهر مورد نظر خود را ویرایش نموده و به پرند ،هشتگرد، ایوانکی، پاکدشت یا رباط کریم تغییر دهند.

وی تعداد متقاضیان نهضت ملی مسکن استان تهران را قریب به یک میلیون نفر اعلام کرد و گفت: شهروندان می توانند در صورت عدم امکان ویرایش و یا هرگونه مشکل در این خصوص تا پایان مهلت اداری روز شنبه ۳۱ اردیبهشت ماه به معاونت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان تهران و یا میز خدمت همین اداره کل مراجعه نمایند.

محبت خواه در پایان خواست طی چند روز باقیمانده ،قسمت ثبت نام خود را ملاحظه کنند و در صورت تکمیل نبودن مدارک حتما نسبت به تکمیل نهایی اقدام کنند.