شناسهٔ خبر: 109642 - سرویس استان‌ها

بعد از یک سال فعالیت رخ داد؛

درخشش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی اردبیل در کشور

اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اردبیل اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان اردبیل بعد از یک سال فعالیت در ارزیابی عملکرد در سطح کشور خوش درخشید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ( استان اردبیل ) ، در گردهمایی سراسری روئسای اداره ارتباطات و اطلاع رسانی ادارات راه و شهرسازی استانی که به مناسبت ۲۷ اردیبهشت‌ماه روز ارتباطات و روابط عمومی در سالن کنفرانس ساختمان شهید دادمان وزارت راه و شهرسازی  برگزار شد، از فریدون حسینی رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل در آیتم های مختلف با اهدای لوح سپاس به عنوان روابط عمومی برتر تجلیل و تکریم شد.

در لوح سپاس اهدا شده به رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی آمده است: با توجه به جمع بندی عملکرد آن اداره کل در سال ۱۴۰۰ به ویژه ۶ ماهه دولت مردمی سیزدهم به پاس رتبه برتر اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان اردبیل در بخش تعامل با رسانه ها و تولید محتوای متنی بین ادارات کل راه و شهرسازی سراسر کشور جایگاه برتر به دست آوردید که از تلاش های خالصانه این مجموعه قدردانی می شود.

در این لوح سپاس که به امضای رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی رسیده اظهار امیدواری شده است: در ادامه این مسیر شاهد ارتقای روزافزون عملکرد ادارات ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی در خدمت به مردم ایران اسلامی باشیم.

در کنار این لوح سپاس در تقدیرنامه ای که به امضای رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی رسیده از رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل قدردانی شده و در این تقدیرنامه آمده است : « دولت مردمی ایران قوی » برای تحقق اهداف خود از جمله عدالت، محرومیت زدایی، شفافیت و پاسخگوئی نیاز به روابط عمومی کارآمد با ماموریت های متناسب با آن دارد.

علم ارتباطات و روابط عمومی ها می تواند بسترهای لازم برای حکمرانی خوب، مشارکت و کنشگری، مسئولیت اجتماعی، افزایش اعتماد اجتماعی، اصلاح انگاره ملی و امیدآفرینی و آینده بهتر را ایجاد و راه رسیدن به این اهداف را تسریع کند.

در بخشی از این تقدیرنامه آمده است: در سال ۱۴۰۱ توجه جدی روابط عمومی ها به کرامت انسانی و همدلی اجتماعی برای رسیدن به تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین آن را از اهمیت مضاعف برخوردار کرده است و به طور یقین خدمات ارزشمند و کوشش های خردمندانه و جهادی همکاران خدوم در روابط عمومی های راه و شهرسازی در حوزه حمل و نقل، مسکن و زیرساخت های مربوط موجب اطلاع رسانی صحیح فعالیت ها، آگاهی بخشی به افکار عمومی و ایجاد امید به آینده در جامعه خواهد شد.

در بخش پایانی این تقدیرنامه وزیر راه و شهرسازی به ۲۷ اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی ها اشاره کرده و از روابط عمومی ها خواسته تا با علاقمندی و تلاش بی وقفه در عرصه ارتباطات و اطلاع رسانی مشغول به خدمتگذاری به مردم ایران اسلامی شده و کوشا در پیشبرد اهداف وزارت گام بردارند.