شناسهٔ خبر: 109643 - سرویس استان‌ها

اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان حائز رتبه دوم کشوری شد

کسب رتبه برتر راه و شهرسازی سیستان.jpg رییس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از کسب عنوان دومی این اداره در بخش تولید محتوای متنی در بین روابط عمومی‌های ادارات کل استان‌ها در کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سیستان و بلوچستان)، عباسعلی سلیمانی گفت: جمع‌بندی و ارزیابی عملکرد روابط عمومی ادارات کل راه و شهرسازی استان‌ها برای سال ١۴٠٠ و به ویژه در شش‌ماهه‌ دوم، توسط مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت انجام شده است.

وی افزود: در همین راستا اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان توانسته با عملکرد مطلوب موفق به کسب رتبه دوم کشوری در بخش تولید محتوای متنی در بین ادارات کل راه و شهرسازی سراسر کشور شود.

رییس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان از مدیرکل، معاونین و کارکنان اداره کل راه و شهرسازی استان برای تلاش‌های صورت گرفته جهت تحقق اهداف و برنامه‌ها سازمانی قدردانی کرد و اظهار داشت: روابط عمومی راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان همواره سعی داشته در مسوولیتهای محوله به عنوان یک شبکه هوشیار، بانک اطلاعات و پـل ارتبـاطی آن بـا افکـار عمومی و مخاطبان خاص و عام و با نگرشها و تمایلات و عادات و سلایق متفاوت عمل کند.

وی تاکید کرد: روابط عمومی فعالیتی مداوم، ممتد، و برنامه ریزی شده که از طریق آن، افراد و سایر ارکان سـازمان مـی کوشـد تـا تفـاهم و پشتیبانی کسانی را که با آنها سر و کار دارند به دست آورد و در اغلب موارد نقش قلب تپنده، دست اجراء، پای پیشرفت، گوش شنوا، چشم بینا و زبان گویـای سـازمان  را به عهده گرفته است.